nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 synes dere at 5000kr er lite å sitte igjen med frem til den 15 etter at alle regningene er betalt...? ble trukket for ulønnet ferie (som jeg hadde i juli, da jeg hadde råd til å bli trukket, og som jeg trodde jeg skulle bli trukket!!!), så jeg fikk jo 8000kr mindre i lønn denne mnd.....
Nætte;mortil2 Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Vi har mindre enn det igjen til den 12 okt.. Så jeg misunner deg litt jeg :-)
Gjest Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Nei det burde da gå fint det 1500 på mat i uken og resten på bensin?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Med litt sparsommelighet går det nok veldig bra. Vi har samme sum igjen og det skal vare til den 20. okt - det er no skikkelig dritt, men heldigvis bare en unntakstilstand. Hadde det vært på fast basis hadde det vært litt annerledes...
Gemini77 Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Vi hadde aldri greid det.. Men går man virkelig inn for det så går det vel på et vis. Sett opp et matbudsjett.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 26. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2008 det går nok, har bensinkort, så jeg har mye bensin når jeg skal på skolen neste uke ) har en del mat i fryseren også... er bare vandt til å ha så mye mere, og siden jeg skal i praksis og nesten ikke jobbe november og desember hadde jeg tenkt å bruke deler av denne lønna på julegaver... får prøve å skjerpe meg med alle småkjøpene mine og ikke spise lunch i kantina, så går det vel.... (skjønner at jeg har det fint når jeg ser alle uvanene mine...)
Nætte;mortil2 Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Jupp!! Det vi gjør når det er knipent er å tømme fryseren, lage middagslister for hver uke og være strukturert på butikken. Da funker det som bare gull!!! =) Og så skliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir det ut igjen når lønna kommer inn igjen!! Hehehe!! Du klarer det helt fint, legg kortet igjen hjemme og bruk bare den tilmålte ukesutbetalingen hver uke! =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 vi har langt mindre en det til 20. men sånn er det altid her da. med mindre dere er mange i familien så burde ikke 5000 være noe problem og klare seg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå