Gå til innhold

hm, magen falt ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 30+3, og syns magen har falt litt ned i går og i dag. Lettere å puste.. Er ikke det litt tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang falt magen ned veldig tidlig hos meg, så jeg tror ikke det er unormalt.

Skrevet

Første gangen fester hodet seg tidligere enn ved seinere graviditeter. Nyt å kunne puste, det er sikkert ikke noe galt og helt normalt.

Da vet du ihvertfall at du ikke må legge deg rett ned om vannet går

Skrevet

Magen min er lav. Har vært det hele tida, i forrige svangerskap også. Innimellom synker den ennå litt i rykk og napp. Jeg er snart 38 fullgåtte uker, men det rare er at barnet fortsatt ligger høyt oppe!!

Så lav mage trenger ikke å bety at barnet er på vei ut;-)

Skrevet

Dette er mitt fjerde barn, og det føles faktisk som om han har festa seg.

Magen er betraktelig lavere. Men fikk time hos jordmor til mandag. Hun mente det var tidlig i og med at det er fjerdemann her.

Skrevet

min mage er også kjempelav. den henger liksom........ veldig mange som har kommentert at NÅ er det like før, men det er da 3 mnd igjen. (men nå ser jeg stor ut siden jeg er så liten. blir mye mage siden jeg er lav også).

dette er andre barnet, forrige mann sank ikke ned slik før siste mnd. nå ligger magen allerede å hviler på låra når jeg sitter på en kjøkkenstol. og det er jo sååå vanskelig å bøye seg forover og reise seg. men fordelen er jo at jeg puster mye lettere da:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...