Goodbye Kitty Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 testet med to forskjellige tester i går og fikk svake streker på begge etterhvert.. Tok i dag tidlig, og den var negativ.. Med andre ord, jeg er ikke gravid? hadde ikm i går el dag.. så da kommer den vel nå.
fiskelykken7pp Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 god morgen! vil ikke ta fra deg motet eller noe men opplevde selv det samme sist måned med to tester med svake streker for deretter å teste negativt. Tr kom dessverre like etterpå. Det er vel kanskje derfor det ikke er så lurt å teste tidlig men jeg klarer aldri å holde meg;). Går nå inn i 4pp
Gjest Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Hei Jeg slår meg sammen med deg, opplevde akkurat det samme i går. Kjempeskuffet. Men jeg håper enda. Skal ta en senere i dag. Dette er til å bli sprø av...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Jeg har hørt at det er noe som heter kjemisk graviditet..og da kan man teste svakt positivt uten å være gravid..
Gjest Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Jeg opplevde noe lignende i forrige prøveperiode. Testet svakt, svakt positivt 9 dager etter eggløsning. Deretter bare negative tester. Et par dager etter IKM fikk jeg en kraftig blødning. Etter å ha lest en del inne på nettet er jeg ganske sikker på at dette var en kjemisk graviditet. Det betyr at egget er blitt befruktet, men ikke festet seg skikkelig, bare "sneiet" borti livmorveggen. Det har imidlertid vært nok kontakt til at kroppen så smått har startert hcg-produksjonen. Jeg trøster meg med at vi har greid å befrukte et egg! Neste gang sitter den :-) Lykke til!
Goodbye Kitty Skrevet 26. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2008 takk for svar jenter! Jeg har hatt en intens kvalme i hele dag ogdå, og kastet opp et par ganger. vet ikke ohva det kan gjøre. Har gått på pergo, men ikke vært dårlig av de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå