ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 åååå jeg gleder meg MAX til å se bebissen min igjen !!! håper den ikke er så beskjeden idag.... vil vite kjønn nå, asså, slik jeg kan shoppe litt ønsk meg lykke til da dere ))
Mayken Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Lykke til:) Skal krysse fingrene for at dere får vite kjønn.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Masse lykke til:) Håper at dere får vite kjønnet:):) Spennende!!!
Trollunn Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Da venter vi på å høre fra deg snarest ;)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 26. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2008 hallluu !! nei...... fikk ikke vite noe idag heller, gitt....er d mulig???? nå er d 3 ul'en jeg er på, og ingen vil engang tippe på hva d blir !! gurimalla... jeg har jammen flax )) MEN d viktigste er dog at alt står bra til !! og d gjorde d, aktiv baby, og kjempefin hjerterytme... nå kom jeg på, at jeg kunne jo spurt om hva pulsen lå på men, glemte jo d så klart... kanskje jeg kunne fått en indkasjon på kjønn der men men. sånn er d ... bestilte 3d-ul 28 okt, da MÅ jeg vel få vite noe hehe )
høno71 Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Så bra at står bra til med den lille:-D du får nok vite kjønnet neste gang! Jeg skal på UL på mandag kl 14. Er da i uke 9. Håper bare på at alt ser ok og normalt ut...har hatt 3 aborter.. Så spent, så nervøs.....
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 26. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2008 åå... stakkars dere !! må være en kjempepåkjenning....( håper at ALT er bra med den lille !! vi må jo tro d !! skal krysse fingrene for dere ! skjønner at du er nervøs... jeg hadde sikkert vært helt ødelagt, hadde jeg vært i dine sko... av nerver, altså !! uke 9 ja, snart over på den "tryggere" siden da.... håper virkelig d går bra denne gangen ! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå