Gå til innhold

JIIIIPPPIII!!! :D kl 10 er d ultralyd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååå jeg gleder meg MAX til å se bebissen min igjen !!! :D håper den ikke er så beskjeden idag.... vil vite kjønn nå, asså, slik jeg kan shoppe litt :D

ønsk meg lykke til da dere ;)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til:)

Skal krysse fingrene for at dere får vite kjønn.

Skrevet

Masse lykke til:)

Håper at dere får vite kjønnet:):):) Spennende!!!

Skrevet

Da venter vi på å høre fra deg snarest :););)

Skrevet

hallluu !! :)

:( nei...... fikk ikke vite noe idag heller, gitt....er d mulig???? nå er d 3 ul'en jeg er på, og ingen vil engang tippe på hva d blir !! gurimalla... jeg har jammen flax ;))) MEN d viktigste er dog at alt står bra til !! og d gjorde d, aktiv baby, og kjempefin hjerterytme... nå kom jeg på, at jeg kunne jo spurt om hva pulsen lå på ;) men, glemte jo d så klart... kanskje jeg kunne fått en indkasjon på kjønn der ;) men men. sånn er d ...

bestilte 3d-ul 28 okt, da MÅ jeg vel få vite noe hehe ;))

Skrevet

Så bra at står bra til med den lille:-D

du får nok vite kjønnet neste gang!

Jeg skal på UL på mandag kl 14. Er da i uke 9. Håper bare på at alt ser ok og normalt ut...har hatt 3 aborter..

Så spent, så nervøs.....

Skrevet

åå... stakkars dere !! må være en kjempepåkjenning....:(( håper at ALT er bra med den lille !! vi må jo tro d !! :) skal krysse fingrene for dere ! skjønner at du er nervøs... jeg hadde sikkert vært helt ødelagt, hadde jeg vært i dine sko... av nerver, altså !! uke 9 ja, snart over på den "tryggere" siden da.... håper virkelig d går bra denne gangen ! :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...