Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, fredag 26. september?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare 12 dager igjen hos meg c",)

- og jeg blir mer og mer klar for å se babyen min, holde henne og lukte henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 dagar på övertid! Ska på kontroll idag så hoppas på igangsettelse snart!!!

Skrevet

9 dager igjen til termin, og forhåpentligvis ikke mer enn det, hehe;)

Skrevet

håper hver dag når jeg svarer på dette innlegget at ihvertfall ei har flere dager igjen enn jeg, men NEIDA:\ hehe:) 39 dager igjen her å jeg er klar som ett egg:)

Skrevet

9 dager igjen, ensifret og greier. Bare 4 dager til menstermin.....håper den kommer snart. Føler meg ferdig med å være gravid liksom

Skrevet

Hadde termin på tirsdag, men kulen er fortsatt på magen. Mye liv og røre inni der, h*n er langt fra å finne veien ned i bekkenet og er tilsynelatende en oktoberbaby (som jeg har trodd hele tiden). Mine unger kommer ikke ut før de bli jaget! ;-)

Men det går så fint, så. Er ikke lei enda, begynner å bli frisk igjen fra influensa og får stadig nyte mat jeg ikke kan spise når jeg ammer. Det gjelder å fokusere på det positive! :-)

Ha en fin dag, alle sammen!

Skrevet

39 dager :) gleeeeder meg til å snuse på nyfødt baby jeg også altså, trille tur og bare kose meg hjemme sammen med snuppene mine og samboeren min..

Men plutselig så synes jeg det begynner å nærme seg litt for fort også hehe, tenker at jeg antagelig bare har 39 dager igjen som mamma til EN! Gleder meg masse masse til å gi datteren min et søsken, men likevel så er det en liten del av meg som "sørger" litt for henne også, at hun plutselig skal måtte dele oss med en annen liten sjel, ei lita snuppe som kanskje vil kreve VELDIG masse av mamma og pappa i begynnelsen.

Uff, nå var jeg tydeligvis i det skravlete hjørnet hehehe :)

Skrevet

18 igjen:)

Skrevet

-7.....going craaazy

Skrevet

26 dager går med 3 cm åpning var på sykhuset i går med rier men de ga seg..faen heller..men har masse murringer både framme å bak..å masse slimblanda blod...

Skrevet

19 dager igjen :) ingen hast med å få bebi ut av magen enda.Veldig spent på hvordan det blir å føde siden jeg måtte ta KS sist. Gleder meg til å se femåringen som storebror :)

Skrevet

13 dager igjen....kan godt komme ut nå..Er så spent på hvordan det lille vidundret ser ut, er det en gutt eller jente, lys eller mørk, lik på storebror, mamma eller pappan sin. Ja, dette blir spennende:)

Skrevet

34 dager:) Har begynt å gå på bingo for å få tiden til å gå.

Skrevet

heile 76 dager igjen her:-) tiå går så seint.....

Skrevet

14 dager til ul termin og 3 dager til min egen termin, men her skjer det ikke mye gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...