Gjest Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Er det frekt å spørre hvorfor du har valgt å få åtte barn? Har du født alle selv?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Hun svarer deg sikkert selv. Men jeg vet hun har født alle selv, og planla alle 8 jenter og gutter. Valget var vel fordi hun og mannen hennes er litt mere glad i barn enn gjennomsnittet.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Drit i å svare du da! Var ikke deg som ble spurt,det var Oktaviastar
Sånn kan det gå Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Siden du kommer med et så surmaget svar til den anonyme ovenfor som høflig prøver å hjelpe deg inntil jeg kommer med et svar, så får du ikke noe mer utfyllende svar fra meg... Til vanlig kan uansett ikke jeg svare på noe som helst her før tidligst en stund etter jeg er ferdig på jobb rundt kl 16, siden jeg er i full jobb hvor det går i ett hele dagen. I dag måtte jeg dessverre gå hjem noen timer tidligere pga sykdom og har nå ligget i senga og sovet i noen timer.
Gjest Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Kjære deg! Vet ikke hvem som har skrevet stygt anonymt, det er ihvertfall ikke meg! Jeg syns bare det er interessant med mennesker som velger utradisjonelt i livet. Ønsker deg god bedring HI
Sånn kan det gå Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Den er grei. Syntes bare det var trist at den som hadde svart fikk et så surt svar tilbake. Godt at det ikke var deg, men bare en surmaget anonym.:-) Forøvrig stemte den første anonymes svar ganske så godt. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå