Gå til innhold

Arg! Nå har jeg blitt syk også!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Allerede vondt i ribbebeina etter at søte jenta i magen har bristet de med sine kraftige spark, og oppå dette skal jeg selvfølgelig bli syk! Nå har jeg kjempe vondt i halsen, nesen er tett, øret mitt verker og det er rotete i leiligheten! Ja den siste gjør ikke så vondt i kroppen, men jeg vet jo at jeg må rydde før døren gror igjen av hybelkaniner.. Ååå, skulle ønske jeg hadde en lillesøster på 13 år som jeg kunne bestikke til å vaske for meg!

Ingenting hjelper akkurat nå, for sove får jeg heller ikke siden jeg så vidt får puste.. Huffameg, for en dårlig dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det høsten som gjør dette eller blir alle slik på slutten av svangerskapet tro???

- jeg ble, for en ukes tid siden også veldig tett i nesen, høyre øret verker og er tett og halsen klødde - og en dundrende hodepine. Dette holdt på i ca en uke og nå har jeg bare 12 dager igjen. Jeg har ikke hatt besøk og ikke vært utenfor døra, så jeg har litt vanskelig for å skjønne at jeg kan ha blitt smittet av noen - må være mannen min da, men. Virker som om alle blir slik på slutten av svangerskapet, at slimhinnene våre endrer seg nok engang.

Eller?

Uansett, god bedring - men du forresten, kan ikke mannen din vaske leiligheten da, eller er du alene?

Skrevet

jeg har akkurat det samme, holder på å bli gal..

sover maks 2timer sammenhengende om natta, er så tett å hoster så fælt at det er nesten umulig å sove:(

Skrevet

Joda mannen min kunne nok ha vasket leiligheten hadde det ikke vært for at han har klart å knekke et ribbebein på jobb så han har like vondt som meg.. Han er så flink og prøver, men han får så vondt så jeg klarer ikke la han gjøre det..

I natt har jeg sovet 3 timer tilsammen, 20 min sammenhengene hver gang ca.. Skal ringe legen å si at han må gjøre meg frisk for dette orker jeg ikke.. Alt er bare kjipt nå, og hormonene raser for det skal virkelig ikke mye til før jeg begynner å strigråte! Hehe..

Håper virkelig ikke at det skal være sånn nå på slutten, det er nok at jeg er stor som en hvalross og ikke klarer å ta på sokkene min en gang uten å tippe framover.

Dårlig dag merker jeg, klarer jo ikke å finne noe positivt nå, huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...