Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 har kjøpt en Acta graco trekko til gutten min (trehjuling). Kjøpte den brukt, hun jeg kjøpte den av har kunn brukt den i 3 måneder, kan ikke se at den er brukt en gang. Fikk med både vognpose og regntrekk, betalte kunn 1800 for hele greia, syns at det va ganske billig jeg. Men er ikke sikker på hva den koster ny da.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Høres ut som en grei pris. Det viktigste er at DU er fornøyd;o)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Er knallfornøyd, vogna er en drøm og kjøre;) Dessuten så virker den også veldig solid.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Hva den koster ny burde du sjekket opp FØR du kjøpte vogna:) Dumt å gjøre nå i ettertid, dersom skulle vært lurt.... Men søtten om jeg skal si det sånn, så innmari dumt at vi ikke skal ha flere barn. Det finnes jo såååå mange flotte vogner, skulle så gjerne prøvde noen flere:) Den var stilig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå