Gjest hovedinnlegger Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Har 30 kanaler. Når jeg klikker igjennom kanalene dreier jo absolutt alt seg om drap, om det så er en serie eller en film. Sett bort i fra kanalene som dreier seg om nyheter, sport, reise etc. Før gjorde jeg ikke noe av det, da syntes jeg det bare var spennende underholdning. Men etterhvert, som jeg er blitt voksen, blir jeg rett og slett skremt av at vi stort sett underholder oss med vold når vi ser på TV. Er det rart vi har så mye vold i samfunnet? Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt... Nei, jeg blir litt oppgitt over det elendige og ensidige tilbudet vi får av underholdning på TV. Er det bare meg? Jeg synes det er så mye dritt i verdenen, så mye dritt å lese i avisene, og slår jeg på TV er det bare dritt der også. Vold, drap, voldtekter. Når jeg skal sette meg ned og slappe av, ha litt kvalitetstid, vil jeg heller underholdes med noe som er litt mer oppløftende, inspirerende og positivt!!!! Jeg savner noen gode kanaler som kan gi litt MER...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå