Gå til innhold

Hvor mye veide deres små med pampers active fit nr 4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min bruker nr 3 og er nå ca 7 kilo+, Men han har de siste ukene fått så mye røde merker på lårene og magen av bleiene. Tenkte jeg skulle kjøpe nr 4 å se om de var bedre? Virker ikke som han plages med det men....Er jo fra 7 kilo det står på pakken men lurer på om de blir veldig store? Han er ca 65 cm lang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk over til babydry nr 4 (pampers) da snuppa var rundt 7 kg, gikk helt fint det! :)

(babydry selges i sån jumbopakker på rema 88 bleier for 65 kr om du lurte!) jeg synes de er faktisk bedre enn active-fit bleiene! :)

Skrevet

Hmm, kanskje jeg skal prøve de da? Er de mye mer klumpete enn active fit? Hvor får du kjøpt disse jumbo pakningene?

Skrevet

Vi begynte før 7 kg. Butikkene her hadde ikke noe mellom 4-7 og 7og oppover. Når vi har vært i større byer har jeg kjøpt nr 3: 5-9kg(jepp det finnes!!) Syntes de som var nr 3 var for små og 4 for store. Ble litt rotete dette men...

Bruker babydry natta, og active om dagen. Men tror vi kunne brukt babydry dagen også egentlig. Men mange her som har komt med dette forslaget.

Men dere! Dersom dere har medlemskort på coop er det faktisk billigere på obs! De har megapakker. Mulig kasssa koster mer enn på rema, men det er flere bleier i obs sine store-pakker. Bare så dere er klar over det.

Skrevet

Vi begynte med nr 4 da snuppa var 6,5kg for hun er ei skikkelig bolle. Goe rundt lår,er litt over 4mnd nå.

Hva er forskjellen på disse to pampers bleiene??

Mastermind: Hvor mange bleier er det i den fra obs å hva koster de da?

Greit hvis det er billigere der da,men litt lengre å kjøre for å komme til obs enn til rema 1000. Litt mer klatte for oss..

Skrevet

En liten korrigering ang pris og antall på rema 1000

str 4 68 bleier til 85 kr

enkelt pakker er det kun 23 bleier i pakken.

Jeg begynte med str 4 når han var ca 7,5 kg gjorde det fordi han tisset igjennom på natta.

Ikke noe problem å bruke baby dry på dagen som på natten, men de er ikke så myke/fleksible som active fit. Vi bruker kun active fit

Skrevet

7,4 og 65 cm ca. Da gadd jeg ikke lete etter nr tre mer. Vi bruker nr 4 til storebror på to år så det er praktisk å kjøpe bare en pakke. Og den koster litt mindr enn nr tre...

Skrevet

Det er ikke så stor forskjell, forretsen. Vi har brukt Pampers i to år nå. Active fit er i bunn og grunn dyrere og lit tynnere. Men babydry er uansett tynnere enn Liberobleier, f.eks.. Jeg synes babydry er bedre inni fordi det nettet i active fit er litt klønete om du må bruke zinksalve.

Skrevet

vi kjøpte 4 nå (småen er 8230gram). nr 3 passer godt enda,men på rema får du jumbopakker så det ble billigere og selv om de er litt store så går det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...