Gå til innhold

Det var jo ikke reimaen som vant testen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dressen fra KappAhl får like mange poeng som Reina, men du sparer nesten tusenlappen på å velge denne dressen. Det er dessuten den eneste dressen som får full score på varmeisolering

Billig og best

Den gode nyheten er at du ikke nødvendigvis må betale mer for å få kvalitet. Og når dressen fra KappAhl får like gode resultater som Reima sin i laboratorietesten, får KappAhl førsteprisen fordi den koster en tredel av Reima. Klikk på produktomtalen under for å vite mer om hvert produkt.

http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/klerogutstyr/article2226212.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjorårets test du referer til? Ja hvis du vil kjøpe en dress full av gift-stoffer til ungen din så be my guest.

Skrevet

Å? Er det det? bare gikk inn på siden for å sjekke jeg. De har sikkert ikke lagt ut årets da.

Skrevet

Coop sin "vant" sammen med Reima...

Så da får vi som ikke liker å betale for mye kjøpe den! :D

Skrevet

hahahahaha ja hvis du får tak i den så. Leste på skravle at flere coop butikker ikke ante hvilken dress de snakket om. Min forrige Reimadress kostet meg 50 kr etter kjøp og salg. Uff så dyrt det er med kvalitet:) Hvis du klarer å komme ut med samme utfall etter at din friends dress er brukt i 2 år, så skal jeg personlig utrope deg til en vinner. Inntil videre synes jeg du er patetisk og thats all.

Skrevet

Hi - hi, er det sant? Så utrolig deilig å høre:o)) etter å ha lest usaklige innlegg fra en viss person er inne.

Skrevet

Når argumentene for eller mot en dress blir på nivået du er dust, teit, for rik osv blir jeg litt matt. La oss diskutere på et nivå hvor kvalitetene ved dressen blir sammenlignet og jeg er med. Mange tror at det er de tykkeste jakkene som er varmes og best f.eks. Ja for at man ser ut som en oppblåsbar baby er jo viktig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...