Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Var på restaurant i dag å hadde kombinert lunch og møte med en jobbkontakt. På denne restauranten var det barn som sikkert synes det var litt kjedelig å sitte stille (noe jeg forstår 110%) Så mamma lot lille jenta gå rundt blandt andre gjester. (helt ok) Men så plutselig begynner denne ungen å slå handen sin på min mat (etter at hun hadde sug seg fast i bordkanten i 5 min og vi hadde ledd til henne og mora å sagt å så søt) Mora bare ler å fortsetter samtalen med sin venninne. Ungen gjør det igjen og JEG må faktisk selv gi ungen beskjed om det ikke er greit. Det skal sies at denne jenta var sikkert 4-5 år også.... Jeg synes rett og slett at det var ekkelt... ikke bare for meg men også for jenta som slikka fingrene etterpå!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 For en ufordragelig unge! Og det er foreldrenes skyld. Ungen tror sikkert det er søtt!
birrisj05.02.09 Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Men husk at det ikke er ungen sin feil, det er foreldrene som viser at sånt er greit! men ÅH, så irriterende ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå