Piri Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Du er eneste kunden hos frisøren på et kjøpesenter. Blir plassert under tørkehetta og forlatt. Frisøren sier hun bare skal inn på en annen butikk å kjøpe noe til ungen sin og blir borte i 10 minutter. Jeg får ikke det der til å stemme i hodet mitt............
Piri Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 At frisøren kan forlate kunder i åpen sjappe for å gjøre private ærender.
Leirha Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Hm.. Neivel? Var hun den eneste frisøren i salongen da? Hvis hun var det så skal hun ikke ut av salongen. Men hvis hun ikke var alene skal hun jo ikke sitte å holde deg i hånden heller spørs litt også på hvorfor du satt i tørken? Var det med farge i håret er det ok, men for å tørke håret uaktuelt. Tar jo bare 2min å tørke håret i tørken. Så syns jeg det var unødig at hun opplyste hva hun skulle.
Piri Skrevet 25. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2008 Synes det er litt uansvarlig, jeg.
Piri Skrevet 25. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2008 Eneste frisøren. Jeg har ikke opplevd det selv. Men det var snakk om farging denne gangen. Ikke første gangen det har skjedd. Det er jo litt vanskelig å estimere hvor lenge man blir stående i kø på andre butikker på senteret. Frisøren kan jo bli leeeeeeeeeeeenge borte.
Leirha Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Ok, hvis hun var den eneste på salongen så er det uansvarlig. Var hun derimot ikke det er det normalt, ihvertfall for å kjøpe mat eller ta seg en røykepause(for de som driver med sånn). Men uansett, regner med at hvis det hadde vært kø, så hadde hun snudd å gått tilbake. Som regel er det bare 10min ærender ut av salongen en frisør gjør Men ikke når de står alene, daskal de ha øye med hele salongen, i tilfelle kunder eller stjeling eller tørkeren tar fyr, ja ju neim it.
Piri Skrevet 25. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2008 Jeg hadde jo ikke giddet bry meg med det hvis det var flere frisører der....
Leirha Skrevet 25. september 2008 #11 Skrevet 25. september 2008 Nei, det var det jeg syns var litt rart. Da er hun veldig uansvarlig ja. men tenk om det var barnets bursdag ig hun ikke hadde fått kjøpt gave, og hun ble tvunget til å jobbe fordi den/de som skulle jobbe da var blitt syke? Man vet aldri.. hehe, forsvarer ikke det frisøren gjorde, men vi vet jo ikke grunnen. Men hadde jo syns det var litt rart jeg også ja.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. september 2008 #12 Skrevet 25. september 2008 hadde jeg vært daglig leder der og noen hadde forlatt butikken i åpningstiden så den var tom hadde jeg klikket i vinkel. det er helt uakseptabelt. kunder kan komme, det kan skje noe. noen kan til og ta med seg alt mulig av verdier. idiotisk oppførsjell
___ Skrevet 25. september 2008 #13 Skrevet 25. september 2008 Jeg hadde reagert som sjef, men ikke som kunde. Ikke mit ansvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå