Kakeåndsen Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Noen som husker å ha skrevet en skolestil med den tittelen? Jeg fant min. Skrevet da jeg var 12 år. Ikke måte på hvor effektiv jeg skulle være gitt. Skulle da være advokat (etter å ha studert juss i Lund), bosatt i Stockholm med min svensk/italienske mann som også var advokat, med tvillinger (gutt og jente) på 4 år i en alder av 27 år. Hm... Virkeligheten: 27 år gammel hadde jeg ei lita snuppe, en master i økonomi (bra jobb også da), norsk samboer og bosatt på Hedmarken. Ja ja...
Kåre Moradi Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 mest imponert over din målbevissthet som tolvåring jeg...
Gjest Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Nå er jeg bare enogtju, så alt kan jo fortsatt skje, antar jeg, men jeg tviler på at jeg innen 9 år kommer til å: Være utdannet journalist, jobbe frilans i Australia og være forfatter "på si". Ha en gutt og to tvillingjenter (merkelig at en som ung "går ut fra" at en kommer til å få tvillinger, gitt), og være gift med ei rødhåra skjønnhet (det var i de tider da Isla Fisher spilte Shannon i Home&Away, og henne skulle jeg vel enkelt kapre?). So far har jeg: ei jente på 8 uker, en kvartferdig utdanning innenfor psykologi og litteraturemner, bosatt meg i heimbygda i feiteste utkantnorge, samt slått meg til ro med seksualiteten min, og funnet meg en mørkhåra mann. Det får duge.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 hehe.. jeg skulle ha 8 barn og være bondekone på en gård, og selvfølgelig være lykkelig gift med verdens snilleste tryggeste mann.
___ Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Jeg er nesten nøyaktig der jeg planla å være jeg. Tok den utdannelsen jeg sa, på den skolen jeg sa, har den jobben jeg sa, riktig antall barn og mann. Eneste er vel at jeg hadde forventet at ungene skulle vært litt eldre nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå