emma83 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 har en jente på to mnd,huner så urolig om kvelden,begynner å sutre og vekselsvis skrike fra seks på ettermiddagen til hun endelig sovner,kan være alt fra ni til halv ett. Det er bare pupp som hjelper,har prøvd smokk men det er hun lite intresert i,bæring,bleieskift osv virker heller ikke som om hun har vondt,bare veldi urolig. kan det være at jeg har lite melk?? men tror liksom ikke det heller for hun er veldig tilfreds resten av dagen og sover godt omm natta,og tisser og bæsjer døgnet rundt. hun spiser begge puppene tomme og så kan hun ligge og suge i en halvtime på tomt bryst. jeg rekker ike spise eller gjøre noe annet enn å amme på kveldene(samboer jobber på kveldene,så lite hjelp å få) har dere noen gode råd???? før jeg blir sprøøøø!
IgglePiggle Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Min gutt var ogsaa saann naar han var saa liten. Men det trenger ikke aa bety at du har lite melk. Saa lenge hun legger paa seg fint og jevnt saa har du sikkert nok melk.. Min mamma sa bare saa fint at alle barn har et stell paa doegnet hvor de er mer urolige enn ellers og det er helt normalt. Det gaar over om et par mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå