Gå til innhold

Hvorfor er det så .....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...stille fra Reimatilhengerne tro? Kan det være fordi dressen fra Coop kom like godt ut? At dressen faktisk ikke er verdt pengene?

 

Hvor er alle barnehagetantene som snakket så varmt om Reima og at merkedressene er mye bedre?

 

Jeg ler hele veien til banken når jeg skal ta ut pengene for jeg kan faktisk kjøpe julegave til gullet for pengene jeg sparte på dress!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble veldig stille ja. Men de fleste har jo ikke skjønt det!

Det var den beste tråden i dag.

 

Reima vant......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrevet

Så deilig å gni det inn hehehehe..vi hadde rett, fornuften vant!

 

Og de som går rundt i fretex klær eller billige klær fra hennes..fordi sønnen eller datteren skulle ha den BESTE dressen. For at den var best - bedre enn andre - var de siker på - alle sammen....hohohoho... jeg ler meg ihjel her. Har tårer i øya...de trodde fader meg på det selv også disse som "ofret" seg for at barna skulle gå tørrskodd. HAHAHAHa.....

Skrevet

Veldig glad for at jeg ikke kjøpte Reima. Var et lite øyeblikk i tvil når jeg så flere barnehagetanter anbefalte det og at folk kjøpte billige klær til seg selv for å få råd til å gi barna det "beste".

 

Jeg skal av gårde å kjøpe Coop sin dress! :P

Skrevet

Folk må da velge som de vil. Har hatt HH til alle mine, og de har hatt det helt fint, takk.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...