Gjest Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Hvordan er det med dere? Noen positive tester enda? Jeg lever i håpet frem til jeg kan teste, men tviler på at det har blitt klaff denne måneden. Har overhodet ikke kjent noe til at jeg har gått på Pergo. Har inntrykk av at de fleste får noen symptomer (stikninge eller lignende). Men håpet er ikke ute før testen er negativ :-D
Sommer88 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Hehe;) som du sier så må du ikke gi opp før du har testa negativ. Er akkurat ferdig med pergo og provera og venter i spenning på hva testen viser neste lørdag. dagene går utrolig seint, men får bare bite tenna sammen. Har hatt noen stikninger så blir spennende, jeg liker forøvrig ikke være altfor optimistisk, men kjæresten er jo det, å det betyr masse for meg at han prøver å oppmuntre meg også Likevel..., ønsker deg masse lykke til med testinga:) måtte den være Postitiv:D
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Hei hei! Jeg begynner på min 4 dag med Pergotime imorgen.. Og siste dag på lørdag.. Så da er det bare å vente i spenning! Jeg har egentlig hatt skikkelig troen på Pergo, men jeg har ikke hatt noen bivirkninger, overhodet! Trodde jeg skulle få skikkelig bivirkninger og sånn jeg, men ingenting.. Så lurer litt på om dette her kommer til å hjelpe altså.. Burde jo ha merket noe ettersom jeg er ferdig med dag 3 på kuren... Men men.. Sa GYN/lege noenting til dere om når man får EL med Pergo, forresten? Er litt spent må jeg innrømme da..
mom2agirlandaboy Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Hei jenter:-) Jeg går også på pergo denne pp. Min andre kur. Første kur i juli, og så pausemåned i august. Foreløpig har pergo skuffet, men jeg har jo et håp også denne pp, men er redd jeg nok blir skuffet igjen... Hadde så store forhåpninger til pergo, trodde jo jeg skulle bli gravid tvert! Noen som har blitt gravid på pergo? Er på dag 20, så har IKM ca 6.oktober. Blir spennende å se om noen av oss omsider kommer i lykkelige omstendigheter! Lykke til iallefall!
Gjest nanny carrie Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Heisann!! Tok min første pergokur sist mandag og har så utrolig vondt i livmor og eggstokker, dette er virkelig et lite *helvete* for det gjør virkelig vondt. Kjennes ut som at livmoren blir skåret i, he he! Kjipt! Håper det gir resultater og at jeg slipper dobbel pergokur - at dette blir min siste altså. Hehe. Gleder meg i alle fall til å teste om en 20dagers tid :-) Hvis ikke mensen kommer da, noe jeg ikke vet, siden syklusene mine er alt fra 50-127 dager :-/
Gjest nanny carrie Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Du skal bare være glad for at du ikke har noen bivirkninger ;-) Da jeg tok de ble jeg kjempetrøtt og så fikk jeg bare vondt.. Så vær glad til, de fungerer sikkert selv om du ikke har noen kjipe bivirkningeR :DGyn sa til meg at eggløsning inntreffer mellom dag 7-14 etter pergo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå