Gå til innhold

Barnehagen i morgen? Eller holde ham hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ringt etter fra barnehagen idag, for småen var syk - slapp og sutrete, og de mente han hadde feber. Men da jeg hentet ham var han i fin form, bare litt slapp... har vært i kjempeform hele dagen, spist og lekt akkurat som vanlig... Kan jeg sende ham i barnehagen i morgen da? Forutsatt at han er i like fin form i morgen selvfølgelig. Litt usikker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er noe som går nå, og sønnen min begynte som din. Var litt slapp.. og var syk i 4 dager etter... :s

Hold han hjemme du, og kos dere sammen:)

Skrevet

Eg er av den typen som holder ungane heime ein dag ekstra når dei har vert sjuke. Men eg sender dei i bhg så lenge dei ikkje har feber og ikkje er alt for sutrete. Men nå er eg 10min unna bhg hvis det skulle vera noko.

Hadde sønnen min heime på mandag for da hadde han litt feber, han var i fin form men eg hadde ikkje forelesning den dagen så det gjekk bra. Han var feber fri att om morgon så da sendte eg han i bhg. Han er frisk nå, ikkje antydning til at noko skulle vera i vegen. Men det kan fort utvikle seg hvis det skulle vera noko da. Derfor hadde eg han heime.

Du må vurdere det sjav i morgo om han er frisk el om det er noko som ikkje er som det skal. Eg ser det fort på mine om dei er friske el ikkje. Skjønnar da at dei bryggar på noko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...