*Roxy* Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Det er jo ikke noe aktivitet på utstyrsdebatten. Jeg vil ha et bilsete i gr 1, 9-18 kg, bakovervendt (eller begge deler), regulerbar liggestilling og gjerne så lite som mulig. Tips, takk!!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Nå er det lenge sida eg kjøpte mitt da, men eg likar veldig godt det eg kjøpte i 05. Eit acto gracco sete, veit at dei har fått pepper i tester men den tensten var ikkje utført rett. Det tar jo plass når det skal vera bakover. Veit det er mange som kjøper BeSafe nå om dagen. Det beste er å reise til ein butikk og sjå på seta og få hjelp til å prøve det i bilen din. Det tilbyr dei i butikken eg brukar, er ein lokal ein da. Dei gjer det beste for at du skal finna eit sete som tilfredstiller dine behov.
berthen Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Hiver meg på denne jeg :-) Vi skal kjøpe ny stol, og da vurderer vi Maxi-Cosi Mobi. Men har ikke bestemt oss enda... Den er bakovervendt, har 4 nivåer for hvilestilling, en-hånds regulering av stolens 5-punktssele og skal passe i de aller fleste biler :-)
*Roxy* Skrevet 25. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2008 Det har jeg også sett på, Berthen! Synes det ser veldig fint ut. Men jeg har ikke sett det i noen tester eller hørt uttalelser om det. Derfor hadde det vært så fint å høre fra noen som har det. Vet at jeg kan prøve i butikken, men man finner ikke ut alle fordeler og ulemper av det heller..
berthen Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Jeg har sett på forskjellige tester, men syns d var få stoler som var testet som var bakovervendt.. Noe jeg syns var rart, siden det er anbefalt..
*Roxy* Skrevet 25. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2008 Ja, men jeg har inntrykk av at veldig mange har fremovervendte seter, synes jeg ser det veldig ofte ihvertfall. Vi skal uansett ha bakovervendt så lenge det går. Har hørt mye positivt om BeSafe Izi Kid, men tror det kanskje er litt større. Må nok ta meg en tur i butikken og se på Mobi-en..
berthen Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Vi skal også bruke bakovervendt så lenge d går :-) Besafe Izi Kid har vi og sett på, og den tar mer plass, passer ikke i alle biler. Du får ha lykke til med bilstoljakten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå