Gå til innhold

Planer for helga??

Kokkeli nyter våren:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi ingen planer annet enn å rydde å vaske i huset. Å håper vi blir ferdig med det.. Så håper jeg mannen får vasket og skurt bilen innvendig og utvendig og bont den.. Det trengs.. Ellers skal det blir godt og bare slappe av også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mulig en tusenfryd på lørdag vist jeg er blitt noe bedre

Skrevet

Jobbe lørdag og søndag, og styre litt i hagen innimellom. Kaste blomster, ta ned trampolina, sette presenning over hagemøblene osv. Håper å få slappet av litt også. ;o)

God helg!

Skrevet

Jeg er helt sikker på at det er lørdag idag, så det går litt i surr for meg.

Sambo kom hjem fra jobb igår, han er ukespendler, og da er det liksom helg =)

Jeg er hjemme med barna, storesøster lurer på om vi kan gå til parken når lillebror står opp, så får se litt på været.

Ikveld skal jeg slappe av etter at gulvet er vasket.

Imorgen har jeg ikke lagt noen planer, men blir sikkert ikke så masse styr, for vi skal i barneselskap på søndag, og orker ikke så masse kjøring 2 dager på rad.

Sambo er på heia og leter etter sauer, senere skal han på elgjakt møte. Imorgen skal han på elgjakt, og på kvelden er det elgfest.

Skrevet

Har ingen planer, tenker vi skal slappe litt av alene siden vi har hatt besøk nå i over 1 uke. Skal vel kanskje i bursdag på søndag.

Skrevet

Hmmm, har egentlig ingen planer i helgen. Har lyst til å bake noe godt, gjøre det imorgen kanskje. Tenkte jeg skulle tigge noen epler av naboen så kan jeg lage eplekake med vaniljeis til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...