Holly❄️ Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Har alltid hatt litt dårlige knee, da jeg var liten var senene i kneet ganske slakke. Kunne liksom dele kneet i midten og dra delene hver sin vei.. (vanskelig og forklare noe bedre) Klarer f.eks ikke og stå på kne, for da føler jeg at kneskålene glir fra hverandre. Veldig ubehagelig. Nå i kveld har jeg hatt ubehag i innerste delen på høyre kne. Altså på fremsiden, på ene siden av kneet. Hva skjer? Mest vondt når jeg sitter... Har aldri hatt slike problem med kneet før..
M@mm@ til mine barn Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Vi har bare et kneskjell i hvert kne da :-) Men det kan høres ut som det kan være menisken.
Skravlefruen med huleboer Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Slappe leddbånd? Lite leddvæske? Hmm.. ville tatt en paracet og om det ikke ble bedre, ville jeg oppsøkt lege.. mulig de prøver betennelsesdempende først, eventuelt henviser deg til røntgen.
Holly❄️ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 hehe.. ja, men kneet mitt kan deles på midten, kneskåla liksom. Nettopp fordi det er såpass slakkt der... u see? Er så vanskelig og forklare... Kan ta øverste delen med en hånd og den underste med den andre, og da kan jeg flytte på dem hver sin vei liksom... Hm... får ta meg en paracet og se an...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå