Gå til innhold

Håper dere koser dere


Anbefalte innlegg

Skrevet

på middag i kveld! - Og ler og morer dere litt for oss også, som av ulike grunner ikke kan være sammen med dere annet enn i ånden :-)

 

 

Her har vi kost oss med semulegrøt til kvelds :-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og jeg har kost meg alene hjemme med ungene og min nye hobby.... blogging.... :-)

Skrevet

blogging kan jeg ingenting om, - rett og slett ingenting! Koser du deg med det?

Skrevet

Vi koste oss! Det er deilig å komme seg ut og bare skravle, le og være sammen med andre enn mann og barn.

 

Vi tenkte på dere andre og reserverte et bord til dere. Der satt dere som en gjeng med Skybert'er og hadde det morsomt sammen med oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...