Gå til innhold

En dag i uka eller?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har skilte foreldre, så ser ikke alle hver uke nei. Det blir min mor og min far + samboers foreldre som skal besøkes, og det blir litt mye med å se alle tre hver uke. Ser de vel kanskje annenhver til hver tredje uke... Skulle gjerne hatt lenger dager, flere timer osv. Men tiden flyr, så det går fort litt tid mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nei kan ikke si det. Mine foreldre bor 4 min kjøring fra der vi bor, mens hans foreldre bor 30-45 min( kommer ann på hvilken vei man kjører) unna. Mine foreldre er ganske flinke til å besøke oss, men ikke hans. Det blir for langt å kjøre til dem :-( har du hørt sånt! Da har de bare seg selv og hunden som er som en baby for svigermor. Jeg har 2 barn fra før av som har trening og kamper både helg og hverdag, så det blir veldig begrenset for oss. Før lilletuppa kom til, var de bortskjemt med at vi besøkte dem annenhver helg, men nå synes vi at det er enklere for dem. Må si min sambo føler veldig på dette, for det er tross alt det første barnebarnet. De er så opptatt av regelmessige rutiner at jeg skjønner ikke det grann, det er måte på sier jeg. De spiser middag kl.16.00. hver dag. Samme om de skal på bursdag til oss, så må de komme før eller etter at de har spist, det må ikke komme noe i veien der nei. De kommer ikke på besøk minners det er bursdag eller noe spesielt. Vi kan ikke tro at det er det første barnebarnet nei:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine foreldre, spesielt mamma da (pappa jobber ofte seint), ser barna våre iallefall en gang i uken. stortsett flere ganger og..;) de er besteforeldre på heltid..hehe..

 

mens sambo sine foreldre er ikek like engasjert.. han har skilte foreldre da..som er gift på nytt begge to.. faren hans ser vi kankje to tre ganger i mnd.. mens moren hans kan det fint gå over en mnd før vi ser.. alikavel skal de ha dett il at hun er en så UTROLIG engasjert farmor...noe hun ikke er syns jeg.. men men. er hennes tap. tror det er sårt for sambo men han vil ikke innrømme det. ser jo at mine foreldre er MYE mer interessert.. ringer hele tiden og hører hvordan det går med dem osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ser farmor en, kanskje to ganger i måneden. Morfar ser vi kanskje to ganger i halvåret, om vi er heldig. Han bor heeelt på vestlandet og vi bor i Oslo. Vi har hatt besøk av han i helga, og fordi han ser oss så sjelden, så er han her gjerne litt lengre også. Mormor døde da jeg selv var 11. Og farfar er tabutema i heimen. Med andre ord; han har ikke sett Oliver enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...