Amy - I love whales Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Skulle levere eldstemann, men han ville ikke at jeg skulle gå. Ble mye gråting og alle avledninger jeg prøvde han ingen virkning. Så sitter det to assistenter ved bordet sammen med tre andre barn, men ingen av dem kommer og "hjelper til", tilslutt kommer det en fra den andre avdelingen forbi som sier hun kan ta han. Jeg syns det er en selvfølge at de ansatte møter barna og viser engasjement , spesielt i de tilfellene avskjeden er vanskelig!
OsloMor Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 IKKE bra, dette må du ta opp med de! (Jeg skjønner hvorfor jeg er så fornøyd med bhg. vår, når jeg leser slikt.)
Skravlefruen med huleboer Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 At dere blir tatt godt i mot og at de ansatte passer på at gutten deres finner seg tilrette og får sagt hadet til mammaen sin er en selvfølge.. ta det opp med de imorgen.. slik skal det ikke være. Hvem vil vel gå fra barnet sitt som gråter og blir overlatt til seg selv og ikke avledet/trøstet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå