Kyosanim Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 I dag fikk vi beskjed om at bestemoren min er død.. Hun sovnet inn i natt uten å ha vondt. Den siste tiden fikk vi ikke noe særlig kontakt med henne, så har vært forberedt på beskjeden lenge, men allikevel er det kjempetrist å høre. Nå har jeg plutselig ingen besteforeldre igjen. Hun var den siste av besteforeldrene mine som levde og den eneste oldeforeldrene til barna mine. Rart at det nå er mamma og pappa som er de eldste nå. Skal ha begravelse på onsdag. Gruer meg. Kjenner tårene presser på nå.
cherry coke Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Har nettopp vært gjennom det samme. Mistet mormor for ikke så lenge siden og hun var den eneste besteforelderen igjen. Føler med deg! Det er utrolig trist å miste noen man er glad i uansett hvor forberedt man er.. Klem og varme tanker til deg.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 *Klemme på* Skal selv i begravelse til bestefaren min i morgen jeg. Trist når noen går bort, uansett om de er gamle.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Kondolerer så mye. Selv mistet vi oldemoren til snuppa i går. Hun ble 95 år så fikk et langt og godt liv. Gruer meg til begravelsen selv om det var min manns farmor, men hun var jo bare så herlig!
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Sender en stor og varm klem til deg. Det er så utrolig trist å miste oen man er glad i, uansett om man tror man er forberedt. Mistet bestefaren min for snart 2 år siden, og selv om vi visste han kom til å forlate oss snart, var det ingenting vi kunne gjøre med sorgen når han gikk bort... Kondolerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå