nr2 på vei :) Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Noen som har denne vognen? Vurderer å kjøpe denne vognen, men siden den er ganske dyr for å være en trille, så vil jeg forhøre meg litt om hva andre syns om den:) Hva er forskjellen på XLR og XT? Er den verdt de ekstra pengene? Og til slutt, vet noen om denne vognen selges i bergen et sted? eller hvor man får kjøpt den billigst? helst et sted med rask levering:) takker for svar
Lykkelig g~g~j Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 hei! har den selv. Vi valgte XLR da den er litt romsligere enn XT. + man får med fotpose til den Er kjempe fornøyd med den. Lett og god å trille, lett å slå sammen og har full liggestilling. Da småen var baby hadde vi softbagen fra sporstvognen i den og d var MYE bedre på kjøpesentre enn en stor sportsvogn. De selger den på babykos i bergen og prisen på den og XT er vel bare 2kr i forskjell ))
Lykkelig g~g~j Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 så langt er d kun babykos i bergen som har den www.babykos.no
Lykkelig g~g~j Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 sorrry mente.. www.biteringen.no
nr2 på vei :) Skrevet 25. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2008 tusen takk for svar:) noen fler som har erfaringer?
Mom2Two Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Beste kjøpet jeg har gjort når det kommer til barneutstyr:) Vi bor midt i Oslo, og fant ut at det egentlig var en skikkelig god trille vi ville ha mest utbytte av. Den er superlett å trille, veldig lett å slå opp/sammen med en hånd (greier fint å gjøre det med baby på armen), den kan legges helt ned og den har en fantastisk god solskjerm med UV-filter. Kjempegod vogn på alle måter, men den er ganske dyr da. Du finner sikkert brukte på nett:-) www.maclarenbaby.com (her kan du se farger osv.) www.biteringen.no I Oslo har de den også på Babymagasinet og Fru Lyng.
nr2 på vei :) Skrevet 25. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2008 takk for svar:) Den virker helt super, men hvordan er stødigheten? er den lett å velte ?
Mom2Two Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Nei, jeg synes den er veldig god og stødig. Men som med alle vogner, bør man ikke henge masse på styret. Skjønt jeg kan fint henge et par-tre poser med matvarer der uten problem.
Mom2Two Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Den er supergod å kjøre, men ikke på snø. Men sånn er det med alle paraplytriller. Det er ikke noen off road vogn;o)
nr2 på vei :) Skrevet 25. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2008 okey:) men det er vel det samme med 3hjulinger også..
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #11 Skrevet 17. oktober 2008 jeg selger en maclaren techno xlr kommer snart ut på finn.no Må bare si at jeg var utrolig fornøyd med vognen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå