Gå til innhold

Maclaren Techno XLR? Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne vognen? Vurderer å kjøpe denne vognen, men siden den er ganske dyr for å være en trille, så vil jeg forhøre meg litt om hva andre syns om den:)

Hva er forskjellen på XLR og XT? Er den verdt de ekstra pengene?

Og til slutt, vet noen om denne vognen selges i bergen et sted? eller hvor man får kjøpt den billigst? helst et sted med rask levering:)

takker for svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! har den selv. Vi valgte XLR da den er litt romsligere enn XT. + man får med fotpose til den :)

Er kjempe fornøyd med den. Lett og god å trille, lett å slå sammen og har full liggestilling. Da småen var baby hadde vi softbagen fra sporstvognen i den og d var MYE bedre på kjøpesentre enn en stor sportsvogn.

De selger den på babykos i bergen og prisen på den og XT er vel bare 2kr i forskjell :)))

Skrevet

så langt er d kun babykos i bergen som har den

www.babykos.no

Skrevet

sorrry mente.. www.biteringen.no

Skrevet

tusen takk for svar:)

noen fler som har erfaringer?

Skrevet

Beste kjøpet jeg har gjort når det kommer til barneutstyr:)

Vi bor midt i Oslo, og fant ut at det egentlig var en skikkelig god trille vi ville ha mest utbytte av. Den er superlett å trille, veldig lett å slå opp/sammen med en hånd (greier fint å gjøre det med baby på armen), den kan legges helt ned og den har en fantastisk god solskjerm med UV-filter. Kjempegod vogn på alle måter, men den er ganske dyr da. Du finner sikkert brukte på nett:-)

www.maclarenbaby.com (her kan du se farger osv.)

www.biteringen.no

I Oslo har de den også på Babymagasinet og Fru Lyng.

Skrevet

takk for svar:)

Den virker helt super, men hvordan er stødigheten? er den lett å velte ?

Skrevet

Nei, jeg synes den er veldig god og stødig.

Men som med alle vogner, bør man ikke henge masse på styret. Skjønt jeg kan fint henge et par-tre poser med matvarer der uten problem.

Skrevet

Den er supergod å kjøre, men ikke på snø. Men sånn er det med alle paraplytriller. Det er ikke noen off road vogn;o)

Skrevet

okey:) men det er vel det samme med 3hjulinger også..

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg selger en maclaren techno xlr :) kommer snart ut på finn.no

Må bare si at jeg var utrolig fornøyd med vognen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...