Gå til innhold

Kesam i stede for lettrømme til for eks taco?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det mye det samme eller smaker det helt annerledes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker mager kesam til taco. Helt supert!

Skrevet

Litt annerledes, men veldig godt synes jeg. Ellers kan du jo bytte den ut med hjemmelaget guaccamole, det er dødsgodt istedenfor rømme synes jeg:)

Skrevet

Så bra! da blir det kesam til tacoen i helgen:o) Jeg tåler ikke chili, så guacamolen må desverre utgå:o(

Skrevet

Ja, det er kanskje best å gjøre da;)

Men kesam er jo kjempegodt, så kos deg med taco (fikk lyst på det jeg også;)!

Skrevet

Vi har ikke chili i vår guacamole:)

Hjemmelaget kan du tilpasse som du vil.

Jeg syns yoghurtdressing med hvitløk også er godt.

ren rømme eller kesam syns jeg ikke smaker noe godt.

Skrevet

Ekte rømme skal det være, og ekte gulost! mmmmm. Lett-taco meg her og der! :D

Skrevet

Ikke snakke om ost så lenge jeg er på melkefri diett a! Jeg blir helt gal. Jeg drømmer om ost hele forbanna tida:(

Skrevet

Hvordan lager dere guacamole da?

Jeg liker godt rømme til, jeg da - så da satser jeg på at jeg liker ren kesam også;o) Men yoghurtdressing med hvitløk hørtes veldig godt ut...lager dere den selv? I såfall - hvordan?

Skrevet

åh beklager, men gulosten er jo den beste delen av taco. hehe.

Skrevet

Jeg er litt sensitiv overfor fløte...og rømme er jo laget av fløte....har aldri merket noe etter å ha spist rømme, men tenkte jeg skulle være føre var. Kremfløte for eks blir jeg skikkelig dårlig av:o( Ekte ost har vi:o)

Skrevet

Å, gulost, hjørnesteinen (eller noe) i mitt normale kosthold *sukk*

Jeg må ha seriøse problemer som kan fantasere om helt kjedelig normal gulost. he he.

Skrevet

Yoghurtdressing kan du bare kjøpe matyoghurt og blande med hvitløk f.eks. usømmelige mengder hvitløk er best:)

Det finnes også mange slike dressingmikser som kan blandes i, gresk dressing osv.

Skrevet

Tusen takk *klem*

Har du fersk hvitløk i da eller hvitløkssalt? Går det an å ha litt gressløk i også...? Samboer er ikke så voldsomt glad i masse hvitløk....

Skrevet

Jeg bruker den hvitøken som kun er ett fedd vet du. den er ikke så sterk og enklere å skjære. ikke det samme med gressløk. :)

Skrevet

Det fungerer fint, men jeg synes ikke det smaker det samme. Men det er godt. Vi bruker mye magerkesam i stedet for rømme, og det duger til det meste - men ikke til f.eks laks.

Skrevet

Tror jeg må prøve det i helgen i allefall - kan jo være greit med noe annet enn rømme også;o) Greit å vite at det ikke funker til laks forresten;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...