anette staiiiiii Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 skal snart ha mensen,og like ved og under pleier jeg ha sinnsyke mens smerter,men i dag når jeg var på do,kom det litt rosa blod på papiret når jeg tørket meg,og det har fortsatte i hele dag,men jeg har ingen mens smerter...what??
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 det kan være en festeblødning...håper det for din del;-)
anette staiiiiii Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg håper det super masse,ganske merkelig,for jeg må som regel dopes ned på smertestillende når mensen bare dukker opp bitte litt,for jeg har så vondt,men nå har jeg ingenting vondten..hmmm.Jaja får nesten bare vente å se.men kjenner jeg meg rett så kommer det vel snart en foss..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 jeg skal krysse fingre og tær;-) har selv ikm imorgen, og prøver å la vær og kjenne etter symptomer...men det er ikke så lett,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå