Helann og lillebror Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Har så lyst til å begynne på en god bok i helga! Har kommet i skikkelig lesemodus nå som vesla på 6 mndr har begynt å sove på kvelden. Er nettopp ferdig med Hodejegerne av Jo Nesbø. Noen som har noen gode tips?
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Hvis det er krim du liker, kan jeg anbefale Stieg Larssons triologi. De er utrolig bra! Første boka er Menn som hater kvinner, eller noe sånt.
Tøysetipp Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Tusen strålende soler av Khaled Hosseini (den siste jeg leste).. Forfatteren av drageløperen.. Også er jeg Anne B. Ragde fan. Zona Frigida er en spennende bok som får en helt uventet slutt- jeg satt bare og måpte.. Jeg klarte ikke å legge boken fra meg og forelsket meg i hovedpersonen. Humoren er rå.. Personen(e) så virkelige..
Tøysetipp Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Den har jeg kjøpt på lydbok i dag.. Kan du fortelle bittelitt om den?
cherry coke Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Parfymen av Patrick Süskind. Kan ikke få anbefalt den nok. Historien er noe sær, men den er så brilliant skrevet at det er umulig å legge den fra seg. Ellers er Stieg Larsson bøkene veldig bra.
*Rutletutt* Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Du har vel sikkert lest alle de andre Jo Nesbø-bøkene også da, eller? Hvis ikke, er jo de obligatorisk, he he... Ser Stieg Larsson blir anbefalt her - signerer den. Bøkene til Camilla Lackberg er også knallbra! Liza Marklunds bøker om Annika Bengtzon likeså. Håkan Nesser skriver også kjempebra.
Helann og lillebror Skrevet 25. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2008 Er stor Nesbø-fan, ja:-) Men leser også mye ikke-krim. Enig i at Tusen strålende soler er knallbra! Ser ellers ut som Stieg Larsson-trilogien bør leses før eller siden - bra tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå