Gå til innhold

Hehe..inspirert av meg selv; Hvilket navn foretrekker du av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jorunn og Isabella?

Jeg vet, dumt spørsmål, men måtte bare.

Selv foretrekker jeg Jorunn=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lyst til å svare ingen, men hadde endt opp med jorunn om dette var det eneste jeg kunne valgt mellom

Skrevet

Av de to, Jorunn. Isabella er helt uaktuelt!

Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at jeg føler at de to navnene er på hver sin side av skalaen. Tør jeg tippe at de unge velger isabella og de eldre velger jorunn?=)

Skrevet

Isabella, enda det er navnet på en is og værdame.

Jorunn heter en dame som var rimelig "etter" mannen min i ungdomsdagene våre, hun var bare fær rett og slett, og etter det er så er det navnet ødelagt;/

Skrevet

Isabella blir bare komisk sammen med et norsk etternavn, altfor pompøst - så ja takk til Jorunn ;)

Skrevet

Jorunn.

Da er jeg vel gammel da. :P

Skrevet

Jorunn

Skrevet

er ikke så veldig glad i noen av navna.. men jorunn syns jeg er rett og slett stygt.. Ville valgt isabella! Uten tvil

Skrevet

Syns begge navnene er stygge.. Sorry.. Men måtte jeg absolutt ha valgt ett av dem så hadde det nok blitt Isabella.

Skrevet

Liker ingen av de.

Skrevet

Pest eller kolera... Synes det er mindre pene navn på hver sin måte og jeg har ingen gode assosiasjoner.

Men hadde jeg måttet velge så hadde det blitt Isabella,, har en sær ting mot de fleste navn som inneholder bokstaven r hehe..

Skrevet

Isabella, men jeg er 30 (og gammel?).

Skrevet

Isabella (godt å få bekreftet at 34 år er ungt)!

Men jeg syns Isabell er hakket finere,

Skrevet

isabella og jeg er 33. :D

Skrevet

Fikk min første før jeg fylte 21 år, og hadde aldri i verden valgt Isabella da heller, har samme smak på navn nå som da. Liker ikke sånne dilledulledalle-navn. ;o)

Skrevet

Egentlig ingen, men om jeg måtte velge Jorunn. Men med en n- Jorun. Synes Isabella er sann som mamma kaller for "ukeblad-navn"

Skrevet

ingen av de.. men hvis jeg måtte tatt ett av de hadde det blitt Isabella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...