Gå til innhold

Hvordan går det med gullklumpene deres nå?


velsignet med to

Anbefalte innlegg

Er ganske utrolig som de utvikler seg nå :) Her klatres det høyt og lavt dagen lang, han spaserer rundt med stolen sin (eller forsåvidt stort sett hva som helst, bare han har litt støtte i det hehe) rundt i hele leiligheten, babler og hermer dagen lang :) I går spiste han med gaffel alene for første gang, så utrolig flink han er :) I dag prøvde han å knipse når pappaen gjorde det, og lo høyt hver gang pappa knipset så det kom lyd :D Har kjøpt sykkelsete også, så vi er ute og sykler tur om ettermiddagen, da koser han seg. Og om bare to uker runder han året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det går jo så fort!!!

snuppa har ikke spist så mye selv enda, hun vil helst tygge på skjea..

men hun er høyt og lavt og overalt hele tidn. skravler som en foss og drar meg med for å gå rundt i leilighta, eller til et bestemt rom.. (gjerne til soverommet for å dra ut bøker i bokhylla si..)

sykkelsete høres topp ut!

vi tenkte vi skulle skaffe oss sånn sykkkelvogn vi, men mulig vi kjøper sete også, det er så så koseelig å dra på tur! (dra på stranda til sommeren f.x :) glder meg!)

 

skjønner forresten ikke hvor det siste halvåret har blitt av...... og i morgn skal jge på jobb... sssuuuuukk........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte sykkelvogn vi og, men bestemte oss for sykkelsete siden vi bruker sykkelen først til barnehage så til jobb, blir litt kronglete å dra sykkelvogna med seg på jobb synes jeg.

 

Ja det skravles flittig her også, han har sagt pappa en stund nå, halvannen uke kanskje, og i dag sa han "hadet" når han vinket til de i barnehagen og skulle gå hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går veldig bra her og...om en måned er hun et år. Kan ikke skjønne hvor tiden har blitt av:)

Skal gudskjelov kose oss hjemme sammen et år til!

Vesla har vel egentlig vært høyt og lavt i noen mnd nå..skikkelig aktiv liten turboprinsesse, nysgjerrig og bestemt:)

Hun har sagt hade, se der og mamma en stund nå..Og de siste ukene har hun skravla mer enn vanlig:) Gleder meg til hun begynner å prate ordentlig.

Ingen antydning til at hun vil slippe taket å gå på egenhånd enda, men det kommer vel snart...

 

Har endelig fått fastsatt diagnosene ( skrev noen innlegg om sykehusopphold tidligere i år), og hun har refluks ( lukkemuskelen er ikke ferdigutviklet) og astma pga dette. Så hn kommer mest sannsynlig til å vokse det av seg. Håper det for nå får hun flere typer medisiner hver dag, og de er ikke akkurat barnevennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...