Gå til innhold

Hva drikker du på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker mest smirnoff ice, og diverse andre rusbrus, drikker hjemmelaget fisherman, sex on the beach, og hvis ikke det er nok så drikker jeg sprit blandet med sprite og gøy saft med fruktsmak eller eplesmirnoff med eplemost og sprite.

Drikker ikke øl, vin eller andre sterk vingreier =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødvin! er jo digg, drikker bare det på fest! Skal ha fest neste helg og da skal jeg kjøpe meg en vin jeg aldri husker navnet på, men som jeg kaller pinnevin. Det er en sånn trepinne på den, enkelt å huske. ;o) Kjempegod vin! :o)

Skrevet

Drikker også mest rødvin.. Eller kan ta med en irish coffee en gang i blant.

Skrevet

Irish coffee er digg:)

og amerulla og Baileys, elsker nesten alt med kaffesmak:)

liker best halvtørr hvitvin jeg da av vin:)

Skrevet

Amarulla er digg, kan drikke litt av det på fest, men det går ofte bedre om jeg holder meg til bare EN ting. ;o)

Skrevet

Liker ikke rødvin, det skulle jeg så gjerne ønske at jeg likte. Ser så kos ut.

På fest før i tiden i min "ville" ungdoms festing så var det bare sprit det gikk i, da jeg ble student var det hvitvin og sprit. Så nå når jeg er blitt såkalt voksen og drikker en gang i året omtrent så holder jeg meg til hvit vin, og rusbrus som smirnof ice..

Skrevet

Jeg er helt hekta på bacardi razz med safta fra to limebåter + skråtten, fyller deretter opp med sprite. Godt med noen få sukkerkorn i også. Bør smakes, knall god:))

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

stort sett hvitvin :) eller vodka :)

Skrevet

rusbrus eller dram.

Skrevet

Så lenge siden at det husker jeg knapt :)

Irish coffee eller gin tonic hvis det er sterkere saker, ellers er jeg glad i halvtørr hvitvin. Brus går også greit hvis jeg er sjåfør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...