Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 virkelig et spark bak. 30 cm over anbefalt. Dette må det gjøres noe med ! Sitter å knasker eple-båter. Har ikke lappen så går mye og ikke altid den korteste veien, å trener litt hjemme på stuegulvet. Men sjokoladen da......... hehe 1. dag uten en eneste bit. HURRA.... ( hørt de tre første dagene er verst ) Kanskje jeg burde kickstarte kroppen med en rensekur også ?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Hva er anbefalt da? Har litt ekstra å ta i jeg også... kjører for mye bil og spiser for mye sjokolade:-(
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 De sier ca 80 cm i diameter rundt magen. Sleng deg på da vel, i morgen er din 1. sjokolade-frie dag !
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Øh, det får være i morgen ja. For i kveld har mannen vært så snill at han har kjøpt meg sjokolade og lakris. Jeg fikk mensen i dag, så jeg bare måååå ha sjokolade! Og mageomkretsen tør jeg ikke måle. Jeg venter en ukes tid, for jeg har så mye vann i kroppen på denne tiden. Lykke til, du får skrive inn her hvordan det går. Forhåpentligvis så får jeg viljestyrke nok til å følge etter selv.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Skal holde en oppdatering på søndag jeg. Er hjemme alene i helgen så vet at det blir tøft og styre unna sjokoladen. Skal klare det ! Må kjøpe inn en bære-pose med frukt og grønt istede. Vet ikke om det blir psyken eller magen som får den værste forandringen hehe. Lykke til du også
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Oi, det blir nok tøft! Men hvis du "fråtser" i fruktavdelingen i stedet på lørdag, så finner du nok mye godt å knaske på der. Blåbær feks, er jo så deilig at det går ned på høykant. Og ikke se på sjokoladen når du skal betale! Eh, det var dagens moralpreken fra meg. For nå skal jeg se film og spise sjokolade. Ny dag i morgen med nye muligheter, vet du;-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Blåbær var lurt, det er jo propp fult av antioksidanter også. nam nam. Lager en stor bolle med fruktsalat uten sukkerlake, Med rosiner og nøtter. Gleder meg allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå