bente69;) Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Ja, dere kan tro vi har hatt det flott!!) Kosa oss allmass på Pegasos Royal. Hotellet kan absolutt anbefales om noen har tenkt seg til Tyrkia. Det ultimate stedet for barnefamilier, spes om barna er så store at de liker vannsklier. Snuppa på 4, svømmer nå under vann, sklir alle de vannskliene som fantes på hotellet (alene) og er helt gal i vannet...*ler* Veslesnuppa til mammsen satt utfor de største skliene som morra ikke tørte å ta. Hun la seg til og med ned på ryggen for å få mere fart. Deilig mat, godt drikke og et flott familierom har vi også hatt i 2 uker. Vi var så uheldige at det pissregna en dag, var det værste uværet jeg har opplevd ever. Det lyna og tordna, ja regna også noe helt vilt. Så mye at vi tok med pass, visakort å satt oss i 1 etg. Ja, jeg var pissredd!!! Bortsett fra den dagen, har vi hatt det strålende:))) Godt å være hjemme igjen er det også
Mille** Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Velkommen tilbake! Kan tenke meg dere har hatt det fint, etter bildene å dømme går det vel nesten ikke an å IKKE ha en topp ferie på et sånt sted. Uværet hørtes ikke spes morsomt ut nei, vi var faktisk der i 3 uker i sommer og hadde strålende sol fra skyfri himmel hver eneste dag. Har aldri opplevd så mange dager med sammenhengene fint vær. )
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Hei hei =) Ja tipper det var fine greier på det nydelige hotellet!! Du er vel fin og brun også du? Ja vi har hatt noen fine dager her også, jeg fikk tom farge igår når jeg satt på terrassen i tshirt. Det er ikke verst =) Hørtes gøy ut for barna og, det er alltid et + når man reiser på ferie og barna også kan kose seg på plassen.
ana baroma Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Uværet der nede er virkelig noe for seg selv:) Har opplevd det noen ganger... men det går jo bra hver eneste gang! Vi reiser ned på søndag:) Glede seg!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Velkommen tilbake:) Og kan tenke meg dere har hatt det helt topp ja!! Så herlig at barna har kost seg så i vannskliene og ellers. Hørtes ikke noe særlig ut det været nei.. Godt det bare var en dag da..
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 velkommen tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå