Shiny84 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 nå blør jeg... ;(((((((( satt i sofan og kjente jeg ble litt våt.. hva er dette a mensen?? skal jo liksom ikke ha den før om 3-5 dager.. kanskje den kom før nå da?!! fuck og jeg som var så sikker på å være gravid nå, alle disse symtomene, fy faen ( sorry) kroppen min har rundlurt meg!!!!!!!!!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Festeblødning..? eller blør du mye? krysser fingrene for deg:) Så lenger ned på siden her at du hadde en svaaaaaaaaaaaaaaaaaaak strek, så håper at det er en liten spire der som klamrer seg fast:)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Hvilken type test tok du? Jeg fikk skyggestrek med CB selv, venter på mensen, billigstrimlene er negative.
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Åhhh nei!!! Hva skjer? Skjønner at du blir frustrert...føler med deg :-/ gi oppdatering på hva som skjer da!
Shiny84 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2008 blør ikke så mye... enda, er helt friskt blod.. tok en cb i stad med skyggestreken...arg, kan vel ikke være festeblødning så sent vel..!?! får se ann om det kommer mer de neste dagene..
Minnie_Moon Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 svarte på det andre innlegget dit før jeg så hit, så beklager... det var jo skikkelig dumt altså, men hvis det ikke er så mye, så kan du jo være gravid. Har jo hørt om flere som har hatt en mensliknende blødning når de skulle ha mensen og dermed ikke trodd de var gravide. skjedde med venninna mi nå nettopp. så hvis du føler deg gravid og blødingen ikke øker på, så kan det jo være lurt å teste igjen om et par dager...
Shiny84 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2008 ja, får de hvordan det utarter seg, men kjenner det verker i eggstokkene nå oxo, noe som alltid følger med tr!!! ahh nå er jeg suuuuuuuuuuuur!!! men takk for alle oppmunterne ord, dere jenter er gode å ha!! håper på bedre lykke for dere da!! da blir nok ikke jeg å finne her inne på en stund, blir ikke noe mer prøving før på vårparten 2009, men kanskje likegreit ettersom jeg nettopp har startet firma! Så er det noen her som bor i fr.stad og omegn er det bare å ringe hvis dere vil ha renhold, hagearb eller litt oppussings hjelp. jeg er også frisør så gir også hårbeh. RETT HJEM TIL DEG!!! he, he, måtte bere reklamere litt:) ring direkt service 90808333
SAhåpefull Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 da jeg var gravid blødde jeg litt på det tidspunktet jeg egentlig skulle ha mensen. men d var ikke så mye og varte bare i to-tre dager.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 er ikke for sent med festeblødning. en venninne av meg fikk festeblødning 2 dager før ikm...normalt er det vel mellom 5-10 dager, men har lest et sted at den kan inntreffe mellom 2-12 dager etter EL.. lykke til, håper du er gravid;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå