♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Er allerede inne på maten for helga..hehe Bruker å reise ut og handle for helgen, allerede om Fredags formiddag, og da er det greit å vite hva som skal handles inn =) Så da er jeg veeldig glad, hvis dere vil fortelle hva dere skal ha, slik at jeg får litt ideer
Libido- Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Jeg må bake kake i helga! Akkurat nå har jeg lyst på en saftig brownies kake, men det blir nok en eplekake =)
cherry coke Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Skal iallefall bake den sjokoladekaka som Mami skryter sånn av=) Også bli det vel en tur ut å spise på meg og jenta mi.
linda 23 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 vi skal ha svin i tika-masala saus og grønnsaker i pita brød i morgen.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2008 Åh, hvis du skal bake brownies, aå bare mååå du prøve oppskriften som ligger inne på "kokebok" her på forumet!!! Det er browniesmuffins da, men du kan fint ha den i form i stedenfor. Og du bør doble (eller enda mere) oppskriften, for de er bare enda bedre etter at de har ligget i fryseren. De er bare sinnsykt gode
Libido- Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Har prøvd den, men har en jeg liker mye bedre ;-) Det er med kokesjokolade-biter som smelter inni kaka når den står i ovnen. Namme =)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2008 ...ååååhh... *sikle* =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå