Gå til innhold

jenta mi har hår på kroppen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun har alltid hatt litt men i plutselig er det blitt mye på leggene. de er lange og mørke,tett i tett på kneet og nedover leggen..

kan det være noe hormonelt eller er bare noen slik fra de er små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men da jeg var ca 4 år fikk jeg masse lyse, lange hår på armene, dette hang i til jeg var sikkert 12-13 år, da ble det gradvis mindre, og er ca normalt nå. Har ikke peil på hva det var. Har sett det hos et par andre, ingen i slekta mi hadde sånne fine, lange hår, hehe, og jeg syntes det var kjempefint selv som barn, helt til jeg etterhvert skjønte at det var det visst ikke.

Skrevet

Jenta mi har også masse hår. Har en god del på armene, leggene og faktisk en del oppover lårene også. Mørke hår... I tillegg har hun masse hår på ryggen. Hun er 5 år og jeg gruer meg til hun blir så stor at dette blir et problem for henne!

Hun har hatt denne "pelsen" hele tiden, og jeg aner virkelig ikke om det vil bli "normalt" etterhvert som hun vokser til. Men kan jo nevne at jeg er mer enn gjennomsnittlig hårete på kroppen. :-(((

Skrevet

Jeg har vært hårete hele livet og det er som "regel" ingenting i veien.

Noen har mer hår enn andre. Sånn er det bare. Ikke la jenta de forstå at du er bekymret eller lag det til et problem.

Det er ikke farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...