Gå til innhold

Noen som har brukt/bruker Alopam?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare sett det i bruk, og der har det hatt god effekt, dersom det ikke ligger masse underliggende sykd/plager. hjelper det ikke på deg da>?

Skrevet

Fikk det av legen i dag mot angsten og uroen min, har ikke prøvd den ut enda.

Skrevet

Det er det samme som Sobril. Dette "hjelper" på angst og uro, men er en dårlig løsning i lengden. Regelmessig bruk kan fort føre til avhengighet, og da har en et nytt problem på toppen av alt det andre.

Man kan ikke kurere angst og uro med Alopam og liknende stoffer (benzodiazepiner).

Da er det bedre å få en henvisning til DPS eller psykolog for å finne ut hva en kan gjøre for å løse problemene.

Jeg ville bare skrive dette her slik at du at har et bevisst forhold til det du gjør, og at du har valgmuligheter.

Lykke til og god bedring!

Skrevet

Legen sa jeg skulle ta en halv cipralex og 1 til 3 valleran og en alopam før jeg skal legge meg i kveld..Er litt redd kjenner angsten vokse inni meg. Kommer dette til og gå bra tro.. syntes det hørtes så mye ut.

Skrevet

hei jeg fikk det for angst og urolighet men det hjalp ikke meg.. jeg begynte på zoloft i stedet, som er for deprisjon. de hjelper meg utrolig mye, føler jeg er et nytt menneske å er blitt fryktelig utadvendt å kvitt nerver.. jeg hadde ikke depresjon da jeg begyndte på de , men medisiner hjelper jo ofte for andre ting også... pluss alopam er vanedannende så det er jo heller ikke bra, så når du da skal slutte me de så kan det utvikle mer angst.. lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...