nygift87 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Jeg bare lurer på om det går ann å være gravid uten å produsere Hcg? Har så SYYYKT vondt i puppene og masse luft + at jeg brekker meg støtt å stadig har verdt sånn ca 2 månder.. Er det noen som ikke har testet positivt før senere i svangerskapet?
Gjest ønsket oppfyllt Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 nei, det går ikke an å være gravid uten å produsere Hcg, i så fall, vil svangerskapet avsluttes, fordi det er oppstått en feil.
Mammapudding Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 men noen ganger så gir det ikke utslag på testene..har hørt mange tilfeller hvor folk har testen negativt i flere uker før det slår ut, og at de da er langt på vei. Legen min sa til meg at dersom jeg fortsatt tester negativt om 1 uke, så er det negativt..da vil jeg være 8 uker på vei HVIS jeg er gravid, men det håper jeg ikke at jeg er!
lillejenta2 Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Min test ble ikke positiv før etter en god stund. Faktisk vet vi ikke om det var etter 7 eller 11 uker. Skal på UL på mandag for å bekrefte.. SÅ ja, det kan ta to mnd før den blir pos!
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Har hørt om ei som ikke testet pos før 8 uker. Men vil nok tro at det er veldig sjeldent. Vil tro at hvis du testet pos til normal tid i ditt forrige svangerskap(hvis du har vært gravid før), så tror jeg du ville gjort det denne gangen og. Men er det første, så er det jo håp så lenge ikke mensen kommer:) Lykke til...
nygift87 Skrevet 26. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2008 Japp har vel nærmest fått det bekreftet at jeg er gravid i dag så jaaa det går ann selvom det er skjeldent. Og Nei det er ikke nødvendigvis noe galt for dset.
Mammapudding Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 nygift87: fikk du positiv test i dag? Hvor langt på vei er du sånn ca? Jeg testet negativt i dag også, noe som er bra:) Men ingen mens..
nygift87 Skrevet 28. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2008 Har verdt hos legen og de sa at livmoren min var forrstørret og at jeg var ca 12 uker på vei, men tok en test når jeg kom hjem fra legen og den var KJEMPE svak positiv. Så skal jo som jeg skirver i "helt i sjokk" til legen på tirsdag igjen og da får jeg skikkert en ultralyd osv så blir VELDIG spennende. Gleder meg )
Mammapudding Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 Ja det blir jo kjempespennende:) Orker du å skrive her hvor langt du er på vei når du får vite det? Jeg venter fortsatt på mensen, må prøve å få tid til å dra til legen i løpet av uka, blir jo sprø av å vente på mensen som ikke kommer..er 3 uker siden den skulle kommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå