Gå til innhold

Hva skal barna deres mest sannsynlig hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår skal hete Adele, ellers var Aurora lenge favoritten

Dersom det skulle være en gutt skal han hete Sivert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, vi vet heller ikke kjønn.

det blir enten matheo eller ronja.

vi har en gutt fra før som heter niklas.

Skrevet

første gutt heter Kristian

Og denne gutten har fått navnet Einar, etter bestefaren sin.

hadde jente navn også..det var lena,

men siden de har sagt gutt på alle ultralydene så får jeg tro det...

Skrevet

Hvis gutt blir det Theo, storebror heter Liam. Jentenavn er det verre med, er ikke sikker. Men blir overrasska hvis det kommer ut ei jente. Har liksom ikke tro på det, men hvem vet, vi vet jo ikke kjønn...:)

Skrevet

gutt:

john helge (oppkaldt etter farfar og morfar)

jente:

elly amanda (oppkaldt etter samboer sin farmor og min mormor)

vis ingen av navnene skulle passe babyen så får vi ta det der fra;-)

Skrevet

Gutten vår skal hete John Adrian:-)

Skrevet

UL sier gutt, og da skal han hete Oliver André :) Hvis det nå skulle komme ei jente alikevell så blir det Thea Johanne...

Skrevet

Her er det litt usikkert enda... Vi har et par gode alternativer som vi begge er fornøyd med på begge kjønn, vi må bare se den lille først - både når det gjelder kjønn og hvilket navn som "passer"!

Navnene vil jeg helst holde for meg selv foreløbig, det føles så utrolig privat å komme med dem - vi har ikke fortalt dem til noen, ikke engang nærmeste familie... Men det er faktisk ingen av dem som har blitt nevnt i denne tråden, det synes jeg var litt artig. Selv om alle de aktuelle navnene er ganske "normale", om jeg kan si det slik? De er hverken veldig "spesielle", veldig "moderne" eller veldig "gammeldagse". Vi synes bare de er fine. :)

Skrevet

Jenta i magen skal hete Zala :-)

Pappaen som foreslo det (ja,ha har lest Fantomet som barn :-) ), jeg falt for det med en gang, og da ble valget enkelt.

Skrevet

Vi venter en jente å hun skal hete Gina, hadde det litt gutt så skulle han hete Marcus

Skrevet

4 Ultralyder sier gutt..så han skal hete Marius.

Hvis det tilfeldigvis skulle kommet ei jente blir det Madeleine:)

begge navnene er enstemmig vedatt av begge*S*

Skrevet

Her venter vi på en liten Teo. Diskuterer om det skal være med eller uten h inni. Jeg synes det er finest uten h, liker ikke disse ekstrabokstavene... Dessuten skal han ha enda et navn, det er ikke helt bestemt enda.

Jenta vår på 3 heter Lina Viktoria.

Skrevet

Vi venter en liten gutt og han skal hete Trym.

Er begge sin favoritt. Jeg liker også veldig godt Ulrik men ble nestemt av pappaaen der:)

Skrevet

Vi får en gutt som skal hete Daniel.

Har en jente fra før som heter Emma.

Ville at de skulle ha navn som passet godt sammen. Og så siden jeg er fra Sverige ville jeg gjerne ha navn som er vanlige der og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...