Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Kjøper dere mye nye klær til nr.2 eller bruker dere mest etter eldstemann? Her brukes mye etter storesøster,men handler inn en del til minste og,selv om det er ganske unødvendig..Alle klærne etter eldste er jo like fine...
linda 23 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Han får noe nytt, men bruker det meste etter storebror.Synes det er unødvendig å kjøpe nye klær når de fra broren fortsatt er like fine.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Bruker det meste fra eldste;) Det er 2 år forskjell, men de er født på ulike årstider så litt må man supplere med
Torpekjærringa Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Her arver mini en del etter storesøster - men mora har et snev av handlegalskap...så det blir handlet inn en del nytt også. Men alt av penkjoler, bunader, dresser, osv har gått i arv - og til niesa mi etter det igjen ...mye av det ser du jo ikke er brukt engang )
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2008 Jeg må skjerpe meg,men ser jo så mye fint da når en bare skal "kikke litt"..
blåbæret Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Han arver det meste, men får også nytt. Alt av skotøy får han nytt. (Både mannen min og meg er lillesøsken så vi husker litt hvor kjedelig det var å aldri få noe nytt....)
Gjest Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Både og....kjøper like mye klær til henne, så det blir forferdelig mye klær da, men hiver det som er synlig slitt ettehvert og tar vel vare på kun "brukbare" skikkelige plagg, etterhvert skal hun slippe å arve annet enn det hun selv har lyst til å arve... Men nå har vi vært heldige, får masse klær osv til ungene av besteforeldre osv i gave både til jul og bursdagene, pluss utenom og jeg handler ofte på salg, så nye klær koster oss slett ikke mye alt i alt.
Norwegian by injection Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 De deler en del klær (bare ett år mellom de) men kjøper stortsett nytt til begge to.
2hærligegutter Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Har kjøpt mye nytt, men det er 5,5 år i mellom og 2 forskjellige årstider, 1. mann født nov og 2.mann f.mars. Ikke var alt etter 1.mann pent lenger heller etter 5 år på loftet, og mye bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå