Gå til innhold

Da blir det to tette her ja...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet pos i går, og lillegutt er 7 mnd gammel.

Blir vel ca 15 mnd mellom de to da.

 

Kom som lyn fra klar himmel, da vi måtte bruke 4 år og 6 prøverørsforsøk for å få lillegutt..!

Blandede følelser med det samme, mange tanker som svirret.

Mest fordi jeg fikk så dårlig samvittighet ovenfor lillegutt som blir storebror så tidlig.

Men nå ser vi mange fordeler med å få to tette, og vi gleder oss!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:) skjønner dere ble overrasket etter så mye strev for å få førstemann:)

 

fikk dårlig samvittighet for størstemann jeg også, men det går over til at de tror at det bestandig har vært sånn og at lillebror/lillesøster er godt å ha:)

 

gratulerer nok en gang, det er kjempe gøy med to tette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...