Sunniva78 har to små Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Testet pos i går, og lillegutt er 7 mnd gammel. Blir vel ca 15 mnd mellom de to da. Kom som lyn fra klar himmel, da vi måtte bruke 4 år og 6 prøverørsforsøk for å få lillegutt..! Blandede følelser med det samme, mange tanker som svirret. Mest fordi jeg fikk så dårlig samvittighet ovenfor lillegutt som blir storebror så tidlig. Men nå ser vi mange fordeler med å få to tette, og vi gleder oss!!!!!
me&my <3a&b<3 Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Gratulerer:) skjønner dere ble overrasket etter så mye strev for å få førstemann:) fikk dårlig samvittighet for størstemann jeg også, men det går over til at de tror at det bestandig har vært sånn og at lillebror/lillesøster er godt å ha:) gratulerer nok en gang, det er kjempe gøy med to tette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå