temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Syns vi burde bli litt flinkere til å skryte av oss selv jeg.... Foreslår at vi hver dag må si minst en ting som vi har gjort bra i dag... Jeg begynner; I dag har jeg vært flink til å overlate alt til Theodor-pappan! Jeg har vært en god og oppmerksom kollega, og jeg har gjennomført et bra møte på jobben.
♥Snulder Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Helt riktig Tonetrollet... vi er ikke flinke nok til å skryte av oss selv! Til og med nå kjenner jeg at jeg stritter imot å si noe pent om meg selv... But here it goes: I dag har jeg... for første gang på 10 år.... ikke trekt meg unna da en innsatt som skulle løslates ville gi meg en hade-klem. Jeg har vært en snartur nede hos min gamle bestemor og hjulpet henne med noen småting. I tillegg så har jeg hatt en god Hår-dag.. så jeg har egentlig sett ganske godt ut ;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 I dag har jeg bakt kake og invitert bror og naboer på den:-) Jeg har takket en god venninne for at hun stilte opp og ble med på sykehuset idag. Og fortalt henne hva hun betyr i mitt liv. Så tok jeg med en flytende gave og en diger kakebit med maaange lys og ruslet bort til en annen venninne og sang bursdagssangen, ikke ante jeg da at stua var full av folk, så jeg gledet visst dem også:-) Så har jeg gitt kompliment til en ung dame som står på og jobber og jobber for å nå drømmene sine, jeg skrøt henne faktisk opp i skyene og hun smilte fra øre til øre da vi sa ha det bra:-) Guri, så deilig å skryte av seg selv litt også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå