Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Hei alle medprøvere, kommer inn hit jeg. Har nå vært prøver (både mer og mindre aktivt) i litt over 2 år. I august 2005 var siste injeksjon med P-sprøyte, så jeg regner ca 1 år fra denne datoen at vi ble "aktive prøvere" I perioder har jeg stresset, andre perioder har jeg deppet og i noen perioder har jeg gitt opp. Vi har nå bestemt oss for å søke hjelp hos lege på nyåret, burde vel gjort dette før, men det har nå engang ikke blitt slik. Vi har en herlig gutt fra før, han er nå 3 og et halvt år, og litt av grunnen til at vi begynner å stresse litt nå er at han spør etter søsken. Dessuten har hele venninnegjengen en stor kul på magen, eller et nurk i vognen, og disse er både nummer 2 og 3. Sjalu---? Jeg--? Trenger vel bare noen å dele litt tanker og følelser med, siden venninner er opptatt med babylykke...
Gjest Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 hei. her er du velkommen vettu;D ja det er veldig godt å snakke med folk her på slitere, for vi er mange som trenger hjelp. jeg og samboeren har nå prøvd i 2 år selv uten å lykkes, vi har oxo en gutt på 3 1/2 år nå, som oxo har begynt å masse etter lilles bror og lillesøster, stakkar komme rmed ønsker vettu. vjeg gikk oxo på psprøyta før. og etter jeg fikk nr 1 har jeg mistet mensen helt. så nå har jeg gått på 3 kurer med pergo, blir vel prøverør neste her;( men jeg er ihvertfall glad vi endelig får hjelp. så nå går jeg på siste pergo kur, tvi tvi. nå vil vi oxo ha nr 2..... ja dere bør kontakte en gyn, hvor i landet bor du. er du fra akershus, anbefaller jeg ei på strømmen, verdens beste, og for å si den sånn jeg har byttet to ganger. men endelig ei dame som har litt vett i hue;)
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 26. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2008 Hei igjen. Vi har jo nesten like historier vi da. Jeg bor i Trondheim, men ellers takk for tips ang gyn. Æsj jeg gruer meg litt til å ta opp dette med en lege, jeg liker meg ikke i en legekonsultasjon (er velig fornøyd med legen altså) men jeg er så sårbar og tar veldig fort til tårene. Er så redd for å få beskjeden om at jeg ikke kan få flere barn. Men nå skal vi gjøre det etter nyttår, det er bestemt. Lykke til. Håper en liten spire sitter snart hos begge - vi fortjener det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå