Sannamor ;)Fødeklar:) Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Jeg har 3 dager igjen til termin,og er utålmodig nå jaaaaaaaaa. Sliter masse med falske rier om natta,som ikke fører noen vei. Hvordan er formen deres???
Gjest vreim *fødeklar* Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 hei:) ja nå er jeg heeelt klar! har termin om 2 dager så sitter bare å venter på tegn om at det skal skje noe snart.. det startet natt til lørdag men stoppet på 2 cm.. må ærlig innrømme at jeg har aldri vært så skuffet i hele mitt liv!!!!
tullemimor Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 har 4 dager igjen jeg å jeg venter, venter, venter, veeeeeeeeenter! bortsett fra stunder med uutholdelig utålmodighet...så er formen relativt god egentlig! håper at hver kynner som kommer bare blir vondere enn den før...men så langt så skjer det bare ikke falske rier er ikke kult det heller, hadde 3 netter med det sist gang...men så kom gutten vår også da! håper det rett og slett er modningen din som er godt igang og at bebien din kommer snart!! lykke til:)
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jaaaaa 6 dager på overtid her! De overtidsdagene er lange som et ondt år! Formen er egentlig grei nok, sliten, lei og utolmodig!
Artemis*på overtid* Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 9 dager på overtid her...! Skal på sykehuset for overtidsvurdering i morgen, og holder nesten på å gi opp troen på at det kommer en baby ut av dette...!
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Ja, venter og venter jeg også. Har termin idag... Gikk 15 dager over termin forrige gang, men håper ikke det blir så lenge denne gangen... Er fryktelig lange dager nå ja. Formen er relativt grei ja, bare lei og sliten og utålmodig. Har ikke vonde kynnere eller falske rier eller noen ting jeg... Hadde ikke noe sånt forrige gang heller da. Men babyen har vært aktiv de 2 siste dagene, men idag har det vært veeldig rolig... Håper det kan være et tegn på at den vil ut snart! Ellers er det vel bare og fortsette og vente... og vente....
morinovember Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 4 dager til termin!!!! Har holdt meg veeeldig i ro i 14 dager, da samboer er i Nordsjøen! Han kommer heldigvis hjem i morgen, så da roer nok nervene mine seg litt. Formen er ganske grei.. Kynnere på kveldstid, men har vært litt småslapp det siste døgnet... Stresser ikke, koser meg og venter på samboeren:)
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Kjenner meg så godt igjen. Har også 3 dager igjen til termin og er i irriterende god form Går forholdsvis lange turer stort sett hver dag, og bruker mye energi på å kjenne etter tegn på at noe er på gang Så langt er det få tegn, bortsett fra falske, svake rier nattestid... Satser på at ting har skjedd i løpet av helgen. Lykke til alle september-jenter!!!
malise Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Oj, så mange det er av oss. Har menstermin i morgen og UL-termin om fire dager, men jeg har vært klar lenge. De siste dagene har jeg virkelig kjedet meg! Skal bli godt å få en liten baby å rette oppmerksomheten mot. Sover heldigvis godt om nettene, men orker så lite på dagtid, selv om det er nok jeg skulle ha gjort. Glad jeg har bim og tv.. Kjenner etter tegn stadig vekk, men kjenner lite bortsett fra litt nedpress og kynnere. Rart å vente på og kjenne etter vondter. Lykke til alle sammen!
mini77 Skrevet 25. september 2008 #10 Skrevet 25. september 2008 Jeg venter også.. hadde ul termin i dag, men foreløpig ingen baby og alt er helt rolig i magen..bu-huu... så nå håper jeg på menstermin som er om 2 dager...
To gutter + spire Skrevet 25. september 2008 #11 Skrevet 25. september 2008 Godt at det er flere som venter..jeg hadde menstermin i går , ul terminen er på søndag. Har hatt litt rier innimellom , men ikke noe regelmessig. Det er rart å gå å vente på noe som kan skje når som helst... Er veldig utålmodig og får vondt av å bøye meg ned og av å gå mye. Men prøver å ta en liten tur hver dag - det tar også på med en vilter 3 åring i huset ! Ellers gleder vi oss veldig alle sammen ! Lykke til
sullemor Skrevet 25. september 2008 #12 Skrevet 25. september 2008 Jepp.. venter og venter. Termin i dag, men ser ikke noe fremskritt enda. Har merket at utfloden har endret seg og i dag hadde jeg spor av blod i trusen og på papiret. Tar det som et tegn. Ellers er jeg i skrekkelig god form. Ingen vonde kynnere eller vondter ellers, selv om magen begynner å bli tung nå. Gleder meg til å bli ferdig nå. Fikk i hus stellebordet i dag, så nå er alt HELT klart.. Masse kynnere ja.. Kanskje det skjer noe snart?
Evelinas mamma Skrevet 26. september 2008 #13 Skrevet 26. september 2008 Venter her også... Er 9 dager på overtid,,.. begynner å bli sikkelig lei av å vente.. Skal heldigvis på overtidskontroll på mandag, så nå er det bare å motivere seg for de siste dagene. Vet at det bare er 3 dager, men det føles som 3 uker når jeg tenker på det!
marie81 Skrevet 26. september 2008 #14 Skrevet 26. september 2008 Har ultralyd termin i dag!!! Min var i går da.... venter her også!! Har hele tiden trodd at jeg kom til å få før tiden....hmmm....men tar vist feil der!! kjedelig:( Har en del mensmurringer, men det stopper der, Har hatt det i en liten mnd. Er vel modning det da. De siste nettene har jeg våknet med skikkelig vondt i korsryggen og nedover mot lårene. Akkurat som alle nervene er i klem. Legen mente at det var et tegn på at fødselen nærmer seg. Flere som har følt det sånn? ååååååååå.........håper at prinsen min kommer snart!!!!:):)
lin76 Skrevet 26. september 2008 #15 Skrevet 26. september 2008 Menstermin i dag, UL-termin i morgon, men absolutt ingen teikn på fødsel her heller. Er i god form, så går lange turar og gjer ærend og er sosial og styrar på, men merkar sjølvsagt at også eg byrjar bli rimeleg klar for fødsel no. Verst er i grunnen meldingane frå "alle andre", syns eg. Sambu og eg bur i Oslo, slekta er på Vestlandet, og vennene spreidd over heile landet. Dagleg kjem det 5-6-7 SMSar, minst, som ikkje handlar om noko anna enn "skjer det noko?". Nei, det gjer ikkje det, for søren! Slutt å masa! ;o)
MammaKos Skrevet 26. september 2008 #16 Skrevet 26. september 2008 Her er det også venting som står på dags-agendaen..... 2 dager på overtid nå.. Gikk greit frem til termin, men med en gang man ikke har den datoen å forholde seg til, og telle ned mot lenger så har jeg blitt helt utrolig rastløs.. Formen er fin den, vondter i rygg og mage (som jeg bare er glad for).. Utenom det orker jeg ikke være særs sosial om dagen heller.. Mye mas fra folk.. "Når tror du babyen kommer da" (?!?!) Hvordan i h.... skal JEG vite når hun kommer liksom??? Uff... La det bli en weekend-baby...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå