Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Mannen reiset akkurat avgårde på trening... Jeg er langt ifra i form i dag.. Vært kvalm og uvel i hele dag.. Trøtt.. Sovner nesten så fort jeg beveger hodet i nærheten av en pute.. Mini har ikke sovet på dagen i dag.. Og dermed så er han et skikkelig troll.. Helt krakilsk sparker og slår om han ikke får viljen og hylskriker.. Og jeg er veldig klar over at mannen i tilegg reiser avgårde på jobb i morgen og ikke kommer hjem før mandag igjen.. Håpe formen er litt bedre da.. Kan jo hende at antibiotikaen slår meg litt ut også.... Men skulle så gjerne ønske at jeg hadde klart og si klart og tydelig fra til mannen .. BLI HJEMME... Ikke pga noe annet en at jeg gjerne vil det og jeg er ikke i form... Jaja.. Jeg er vel tøffelen i huset.. haha.. Men et annet spm helt på slutten her.. Kan gravide spise tunfisk??? =)
Gjest -<<- Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Fersk tunfisk æ'kke anbefalt - mye tungmetaller i den. Sånn guffe på boks aner jeg ikke.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg mener guffe på boks.. hehe.. Elsker tunfisk i salat eller ris... Men tenkte nå at det kanskje ikke er sikkert det er så lurt når en er gravid.. =)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Den på boks skal man visst også være litt forsiktig med, men tror litt av og til er greit av den.
Gjest Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Tror ikke du bør spise tunfisk nei, men sjekk matportalen.no Huff, håper du blir bedre i morgen da. Trøst deg med at du ikke er den eneste tøffelen, jeg er helt lik:(
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2008 Så om jeg skulle spise det si 3 ganger iløpet av et svangerskap er ikke det noe krise altså... Takk for svar.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2008 Takk for link... Det står der at fersk tunfisk skal man ikke spise..., men på boks var det helt trygt.. Det er bra,,, Tunfisk salat er skikkelig nam nam.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå