Gå til innhold

Null hull

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det litt sånn at hvis du kan skryte av hvor mange fritidsaktiviteter barna går på og hvor mye du (pes) kjører. (Du har jo valgt deler av det selv). Og at barna har null hull så kan du slappe av med resten.

Dette er satt på spissen, men.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setning nummer en henger absolutt ikke sammen. I en at-setning må det komme en fortsettelse. Altså:

"I dag er det litt sånn AT hvis du kan skryte av hvor mange fritidsaktiviteter barna går på og hvor mye du (pes) kjører, så...ett-eller-annet-må-komme-her."

Skrevet

Du har helt rett prebs.

Har du stor glede av å rette alle innlegg? Jeg irriterer meg også ofte av ordfeilog gramatikk etc., men gidder ikke å ta det her. Ser at jeg ofte skriver feil fordi det går litt for fort. Tror deg skjer for mange.

Men stå på du! Lønn får du i himmelen.

Skrevet

Jeg kunne tatt meg heldagsjobb med å rette innlegg på DiB, så, nei jeg har ikke stor glede av å rette alle innlegg. Men i dette tilfellet ble innlegget "meningsløst", altså ikke at du mente å si noe meningsløst, men jeg skjønte rett og slett ikke hva du prøvde å uttrykke.

Som regel skjønner man jo meningen i et innlegg selv om det florerer av skrivefeil. Det er bare tull å rette å/og, de/dem, man/mann, skall/skal mm. Men gremmes i mitt indre gjør jeg jo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...