Gå til innhold

Dere som vet ang annsinitet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har 2 barn,får man 3 år pr barn eller 3 år totalt uansett antall barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får man mer annsinitet for å ha barn da? Noe informasjon jeg har gått glipp av da sikker ja. Får man det for ett, to, tre barn osv da????

Skrevet

Hver år du er i morsperm teller som ansinitet...tror jeg vertfall.. det jeg fikk vite..

Skrevet

Ja det vil si at en opparbeider seg samme annsinitet som om en hadde jobbet da?

Skrevet

jepp, sånn har jeg forstått det..

 

Skrevet

Hvertfall om man jobber i staten så får man det.Men er usikker på om man bare får 3 år uansett antall barn eller om man får antall år man går hjemme.Derfor spør jeg :)

Skrevet

På min jobb er det sånn at man får full ansiennitet for det året man er hjemme i (lønnet) permisjon uansett hva slags stillingsprosent man har. Eller er det halv ansiennitet ved stillinger under 75%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...