Mårud Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Når man har 2 barn,får man 3 år pr barn eller 3 år totalt uansett antall barn?
Athene75 Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Får man mer annsinitet for å ha barn da? Noe informasjon jeg har gått glipp av da sikker ja. Får man det for ett, to, tre barn osv da????
1jente+1spire Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Hver år du er i morsperm teller som ansinitet...tror jeg vertfall.. det jeg fikk vite..
Athene75 Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Ja det vil si at en opparbeider seg samme annsinitet som om en hadde jobbet da?
1jente+1spire Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 jepp, sånn har jeg forstått det..
Mårud Skrevet 25. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2008 Hvertfall om man jobber i staten så får man det.Men er usikker på om man bare får 3 år uansett antall barn eller om man får antall år man går hjemme.Derfor spør jeg
magedans Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 På min jobb er det sånn at man får full ansiennitet for det året man er hjemme i (lønnet) permisjon uansett hva slags stillingsprosent man har. Eller er det halv ansiennitet ved stillinger under 75%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå