Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Noen her som har erfaringer med øyekatarr på våre søte små? Når jeg hentet Camilla i bhg. i dag så hadde hun litt gult puss i begge øynene. De sa det hadde kommet etter at hun hadde sovet. Ingenting tidligere på dagen. Tørket det bort med en våt klut når vi kom hjem. Har nesten ikke kommet mer gult puss, men hun er blitt litt rødere på det hvite i begge øynene. Om det var fordi hun var stuptrøtt og gnidd seg i øynene, eller om det var fordi hun gned seg i øynene pga kløe aner jeg ikke. Leser også at det finnes forskjellige typer øyekatarr hvor den ene typen ikke er smittsom....men hvordan i alle dager finne ut hva det er og om det er ok å sende henne i bhg i morgen.... Takker for alle råd og vink!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Logget meg på nå for å skrive et innlegg helt identisk med ditt. *holde tråden oppe*
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Såvidt jeg vet er alle typene smittsome, men det er uansett ikke noe du kan finne ut av selv. Ikke bhg før lege i morgen og få satt igang behandling hvis det er øyekatar. Hvis ikke det er noe, er det jo heller ingen fare... Det er mest på natta og morgen det er mest sånn gult verk. Ellers er det som du sier hun har røde øyne. Mine gutter har hatt mye øyekatar og selv hr jeg kun hatt det en gang og det var nå for bare 4 uker siden. Det trenger ikke være vondt, men det blir det etterhvert hvis det ikke blir behandlet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå