moota m storebror&lillebror Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Storesøster brukte det når hun hadde bleie og skjørt. (ja før i gamle dager når jeg fikk henne til å gå med skjørt.....) Og lillebror har brukt det en del for å holde bleia på plass om natta når han ikke hadde nattas. Nå har han en nattas, og hver gang jeg tar den på, tisser han gjennom på natta. Så nå har jeg kjøpt 2 truser som han skal ha under denne nattasen. Håper det hjelper.
blond Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Hva er nattas? Mine barn har aldri brukt truse utenpå bleie. Enten eller.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 nei, brukte som regel body:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2008 Nattas er nattøy eller pysjamas =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Måtte ha body på ellers rev hun av seg bleia og resten av klærne og tisset litt i sengen før hun begynte å rope på oss, og bare pekte på de våte flekkene når vi kom inn.. Hadde truse oppå på dagtid så det holdt bleia bedre på plass de dagene de ikke brukte body..
Raych Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Ja, når hun ikke har body, men eks genser og bukse o.l:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Nei, har aldri brukt truse oppå bleia. alltid body på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå